کد خبر : 1944196 | 24 خرداد 1402 ساعت 17:42 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی: جیمز میلنر با قراردادی یک‌ساله برایتونی شد

باشگاه برایتون رسما اعلام کرد جیمز میلنر، ستاره سابق لیورپول را با امضای قراردادی به خدمت گرفته است.

رسمی: جیمز میلنر با قراردادی یک‌ساله برایتونی شد

به گزارش "ورزش سه"،  جیمز میلنر در آخرین بازی فصل 23-2022 با هواداران لیورپول خداحافظی کرد. او هشت سال با پیراهن این تیم به میدان رفت و در نهایت به حضور در تیم قرمز بندر لیورپول پایان داد.

امروز باشگاه برایتون اعلام کرد جیمز میلنر را با امضای قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است. در قرارداد این ستاره انگلیسی بندی وجود دارد که برایتون در پایان فصل آینده می‌تواند قرارداد او را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

1887264

قرارداد پیشین جیمز میلنر با لیورپول رسما در روز 30 ژوئن به پایان می‌رسد و او از آن تاریخ قانونا بازیکن برایتون خواهد بود. میلنر در دوران حضورش در لیورپول افتخارات زیادی به دست آورده که از جمله آنها می‌توان به قهرمانی چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام حذفی انگلیس، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد.

روبرتو دی‌زربی بعد از اعلام رسمی شدن انتقال میلنر به تیمش گفت: " از انتقال جیمز به برایتون خیلی خوشحالم و به او خوش‌آمد می‌گویم. او بازیکنی استثنایی است که به کار ما خواهد آمد. مطمئنم جیمز به ما کمک می‌کند تا برایتون را به سطحی حتی بالاتر برسانیم."

میلنر فوتبال خود را با لیدز آغاز کرد و در سال 2005 به نیوکسل پیوست. او در سال 2008 راهی استون‌ویلا شد و دو سال بعد پیراهن منچسترسیتی را به تن کرد. میلنر در سال 2015 بازیکن لیورپول شد و در دوران هشت ساله حضور در این باشگاه هفت جام قهرمانی به دست آورد. 

1840165

دیدگاه‌ها