کد خبر : 1949198 | 17 تیر 1402 ساعت 11:25 | 47.7K بازدید | 12 دیدگاه

پاسخ مبهم کیلیان امباپه در مورد آینده‌اش

کیلیان امباپه پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فرانسوی فصل 23-2022 در اکیپ و فرانس فوتبال صحبت کرد.

پاسخ مبهم کیلیان امباپه در مورد آینده‌اش

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فرانسوی فصل 23-2022 از اکیپ و فرانس فوتبال، مصاحبه‌ای انجام داد که در آن فصل خود را تجزیه و تحلیل کرد، احساسات خود را توضیح داد و جاه طلبی خود را نشان داد.

امباپه در مورد آینده خود گفت: "دلایلی برای اینکه فکر کنم آخرین فصل من در لیگ فرانسه است؟ مهم نیست کجا بازی می‌کنم، سال مهم نیست، من هرگز راضی نیستم، فقط می‌خواهم برنده شوم. من هرگز راضی نخواهم شد. می‌خواهم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. به تعطیلات می‌روم، از نو شروع می‌کنم، انرژی می‌گیرم و با گرسنگی‌ای که همه می‌شناسند، برمی‌گردم.

همیشه ناراضی‌ام
من همیشه ناراضی هستم، بنابراین هرگز تحت تأثیر کاری که انجام می‌دهم قرار نمی‌گیرم. این اولین کلید برای درک خودم است، زیرا هر کاری که انجام می‌دهم، به خودم می‌گویم که می‌توانم آن را دوباره و بهتر انجام دهم. این تشنگی بردن را دارم و نمی‌خواهم فقط برای شراکت با بازیکنان در یک تیم باشم. به همین دلیل است که گاهی مردم فکر می‌کنند من مغرور هستم.

1895558

از شکست نمی‌ترسم
من از شکست هم نمی‌ترسم، این بخشی از حرفه یک فوتبالیست است. اما این اعتقاد عمیق را دارم که برای بردن به دنیا آمده‌ام و می‌خواهم آن را به همه نشان دهم.

پاری سن ژرمن
من نمی‌دانم پی اس جی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چه چیزی را از دست داده است، این سوال مخصوص من نیست. شما باید با افرادی صحبت کنید که تیم را می‌سازند، تیم را سازماندهی می‌کنند و این باشگاه را می‌سازند. فقط سعی می‌کنم کارم را در حد توانم انجام دهم. برای پنجمین سال متوالی بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ فرانسه بودم. به گفته منتقدانم می‌توانستم بهتر عمل کنم. گاهی اوقات در فوتبال با چیزی روبرو می‌شوید که به آن شیشه سقف می‌گویند. به همین دلیل برای من سوال بزرگی نیست، برای کسانی که در باشگاه هستند باید سوال بزرگی باشد‌.

می‌توانستم بهتر عمل کنم
خیلی چیزها باعث افتخار من است. اول اینکه به کسب عناوین ادامه دادم، چیزی که ما برای آن بازی می‌کنیم. عنوان مهم نیست، سخت‌ترین است، به همین دلیل است که همه بازیکنان می‌جنگند و البته، خوشحالم که سطح شخصی خود را حفظ کردم. لحظه‌های فوق‌العاده‌ای داشتم، بازی‌های فوق‌العاده‌ای داشتم، همچنین مطمئنم که همیشه لذت‌بخش است، هرچند فکر می‌کنم هنوز هم می‌توانستم بهتر عمل کنم.

دیدگاه‌ها