کد خبر : 1959117 | 29 مرداد 1402 ساعت 19:26 | 63.5K بازدید | 50 دیدگاه

کاپیتان‌های استقلال در دفتر حجت کریمی

تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور در دفتر حجت کریمی، با وی دیدار داشتند.

کاپیتان‌های استقلال در دفتر حجت کریمی

به گزارش "ورزش سه"، تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز راهی دفتر حجت کریمی شدند و با سرپرست مدیرعاملی سابق این باشگاه دیدار داشتند و طرفین به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست افرادی از جمله علی جباری، فوق ستاره استقلال در دهه 50، حسن روشن، بهترین بازیکن استقلال در دهه 50، بهتاش فریبا، کاپیتان استقلال در دهه 60، شاهرخ بیانی، ستاره استقلال در قهرمانی آسیا، رضا حسن‌زاده، مدافع وسط تاریخی آبی‌ها، امیرحسین صادقی، دیگر کاپیتان سابق این تیم و مدیران سابق باشگاه از جمله علی نظری جویباری و علی امیری حضور داشتند.

طرفین درخصوص آخرین وضعیت استقلال به بحث و گفتگو پرداختند و پیشکسوتان باشگاه نیز از حجت کریمی بابت دوره کوتاه مدیریتی‌اش و پرداخت بدهی استراماچونی و انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم تشکر کردند.

کریمی نیز گزارشی از دوران مدیریتی خود و کارهای صورت‌گرفته برای باشگاه را به پیشکسوتان ارائه کرد که مورد تقدیر آنها قرار گرفت و از سرپرست سابق آبی‌ها گلایه کردند که چرا این گزارش را زودتر از این رسانه‌ای نکرده است، چرا که بسیاری از هواداران در جریان این گزارش نیستند.

در پایان جلسه نیز حجت کریمی به کاپیتان‌های سابق استقلال اعلام کرد فارغ از هر نوع پست و مقامی، آماده کمک به نکونام است و در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها