کد خبر : 1963919 | 17 شهریور 1402 ساعت 15:30 | 50.3K بازدید | 9 دیدگاه

پس از شکایت جنی هرموسو

دومین شکایت رسمی از روبیالس هم ثبت شد

دادستانی امروز شکایتی رسمی علیه لوئیس روبیالس در دادگاه ملی اسپانیا ثبت کرد تا به فاصله سه روز، دومین شکایت از او نیز ارائه شود.

دومین شکایت رسمی از روبیالس هم ثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز دادستانی شکایتی را در دادگاه ملی اسپانیا علیه لوئیس روبیالس، رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF)، به دلیل اقدام غیراخلاقی علیه جنی هرموسو در جریان اهدای مدال قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان، ثبت کرد. این گام قطعی برای گشایش دادرسی کیفری علیه روبیالس محسوب می‌شود.

1918901

دادستانی جرم احتمالی تجاوز جنسی را در رفتار رئیس تعلیق شده می‌بیند و شکایت خود را رسمی کرده است

جنی هرموسو خود پس از بیانیه‌ای در سه‌شنبه گذشته در مقر دادستانی کل ایالتی قبل از عزیمت به مکزیک، شکایتش را ثبت کرده بود. این دو شکایت می‌تواند به معنای پایان قطعی کار روبیالس در فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد. 

فیفا او را 90 روز تعلیق کرده، ولی اگر در این 90 روز اقدام قانونی در اسپانیا علیه او به نتیجه نرسد، او شاید به پستش برگردد، ولی تا زمان پیگیری و به نتیجه رسیدن این دو شکایت رسمی، که می‌تواند طولانی مدت باشد، روبیالس دیگر نمی‌تواند رئیس فدراسیون باشد.

1921660

پرونده به دادگاه ملی خواهد رسید، همان هدفی که دادستانی همیشه داشت. سپس دادگاه روند کار را بررسی خواهد کرد و باید تصمیم بگیرد که کدام دادگاه تحقیقاتی مرکزی، تحقیقات را بر عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها