کد خبر : 1970804 | 15 مهر 1402 ساعت 00:24 | 15.8K بازدید | 13 دیدگاه

هم‌گروهی با اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین

جام جهانی فوتبال ساحلی قرعه‌کشی شد (عکس)

دوازدهمین دوره جام‌جهانی فوتبال ساحلی 2024 به میزبانی کشور امارات قرعه‌کشی شد

جام جهانی فوتبال ساحلی قرعه‌کشی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پس از عدم حضور تیم‌ ملی ایران به عنوان قدرتمند‌ و پُرافتخارترین تیم آسیایی در دوره قبلی جام‌جهانی فوتبال ساحلی که بحث‌برانگیز و فراموش نشدنی بود، ساعتی پیش جام‌جهانی ۲۰۲۴ در دبی قرعه‌کشی شد و ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران در گروه B با تیم‌های آرژانتین _ اسپانیا و تاهیتی همگروه شدند.

اماراتی‌ها برای دومین بار میزبان بزرگ‌ترین آوردگاه فوتبال ساحلی خواهند بود. پیش از این، امارات در سال 2009 هم میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی بود و در آن دوره برزیل با پیروزی برابر سوئیس، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

1936732

تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران، پس از دو دوره غیبت باری دیگر در جام‌جهانی حضور خواهد داشت و امیدوار است باری دیگر شگفتی‌سازی در سال ۲۰۱۹ و سومی دنیا را تکرار کند.

تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ در بزرگ‌ترین لحظه تاریخ خود و در نبرد نیمه‌نهایی مقابل تاهیتی شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند و حالا این فرصت را دارد تا آن شکست را تلافی کند. قدرت تیم‌ملی تاهیتی نسبت به سال ۲۰۱۹، به شدت کاهش یافته است.

1936733

تیم‌های ملی تاهیتی و اسپانیا در دوره قبلی جام جهانی نیز همگروهی بودند که در آن دیدار نیز تاهیتی با نتیجه جالب ۱۲ _ ۸ به پیروزی دست یافت و در پایان هر دو تیم به مرحله حذفی راه یافتند.

بولت سرشاخهرنکینگ جهانی همگروهی‌های تیم‌ملی فوتبال ساحلی

ایران ؛ هشتم 
اسپانیا ؛ چهارم 
تاهیتی ؛ هجدهم
آرژانتین ؛ چهاردهم

1936734

تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران پس از اسپانیا، دومین بخت صعود به مرحله بعدی محسوب می‌شود.

تیم‌ملی روسیه به عنوان میزبان و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات، بزرگ‌ترین غایب جام جهانی امارات به شمار می‌رود.

رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند در امارات برگزار خواهد شد.

1936731

دیدگاه‌ها