کد خبر : 1979935 | 23 آبان 1402 ساعت 13:10 | 43.6K بازدید | 8 دیدگاه

دخیا ول کن نیست: لطفا من را برگردانید!

داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، همچنان مشغول معاشرت با بازیکنان این تیم و امیدوار به بازگشت است.

دخیا ول کن نیست: لطفا من را برگردانید!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دخیا با منچستریونایتد در پایان فصل گذشته به انتها رسید و پیشنهاد ارائه شده از سوی آن‌ها مورد قبول او نبود و همین باعث شد که راه دو طرف از هم جدا شود. 

اریک تن‌هاخ از عملکرد این بازیکن در ترکیب تیمش رضایت نداشت و از مدیران یونایتد خواسته بود که آندره اونانا را به خدمت بگیرند و با نهایی شدن انتقال او مشکلی با جدایی دخیا از این باشگاه نداشت اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت. 

عملکرد ضعیف این بازیکن و همچنین تصمیم او برای پیوستن به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا در ماه ژانویه که باعث غیبتش در نزدیک به 9 بازی خواهد شد، مشکلات بسیاری را برای یونایتد به وجود آورد. 

1954080

دخیا که هنوز هم به هیچ باشگاهی منتقل نشده مشتاق بازگشت به جمع شیاطین سرخ است و در طول این مدت بارها تصاویری را منتشر کرده که به این شایعات دامن زده است. او که پیش از این عکسی در کنار برونو فرناندز منتشر کرده‌بود، حالا با سرخیو رگیلون هم دیدار داشته و هواداران یونایتد معتقد هستند که او به این شیوه قصد دارد تمایلش برای بازگشت به جمع این بازیکنان را نشان دهد. 

یونایتد هنوز به صورت رسمی اقدامی برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام نداده اما بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه از احتمال بازگشت او به صورت کوتاه مدت به این تیم خبر می‌دهند.

دیدگاه‌ها