کد خبر : 1984772 | 14 آذر 1402 ساعت 13:45 | 23.9K بازدید | 3 دیدگاه

هراس ستاره انگلیس از بلینگام: فقط 19 سال دارد!

جیمز مدیسون، ستاره انگلیسی تاتنهام، می‌گوید بازیکنی با ذهنیت و روحیه جود بلینگام را ندیده است.

هراس ستاره انگلیس از بلینگام: فقط 19 سال دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام پس از پیوستن به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا مطرح کرد. 

این ستاره انگلیسی تا به حال رکوردهای بسیاری را در ترکیب رئال مادرید شکسته و از آن خود کرده و موفق شده نمایشی خیره‌کننده را برای این تیم ارائه دهد. همین درخشش باعث شده که تا به حال دو جایزه ارزشمند را دریافت کند. 

این بازیکن جایزه کوپا را در مراسم توپ طلای امسال از سوی فرانس فوتبال به خود اختصاص داد و شب گذشته هم در مراسمی به‌صورت رسمی جایزه گلدن بوی را در شهر تورین ایتالیا دریافت کرد. 

1962587

مدیسون که رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای با او دارد و در تیم ملی انگلیس با این بازیکن هم ‌تیمی است درباره درخشش بلینگام گفت: «من فکر می‌کنم بزرگترین هوادار او هستم. جود واقعا عاشق فوتبال است. فکر کردن به این که او چقدر جوان است واقعا ترسناک است.

بلینگام بازیکنی درجه یک است که روز به روز هم بهتر و بهتر می‌شود. من هرگز هیچ تردیدی درباره موفقیت او نداشتم و این به‌خاطر ذهنیت و روحیه‌ای است که دارد. او ذهنیت یک بازیکن 30 ساله را دارد که بسیار باتجربه است و 600 بازی در لیگ برتر انجام داده است.»

دیدگاه‌ها