کد خبر : 1989893 | 06 دی 1402 ساعت 00:32 | 20.5K بازدید | 20 دیدگاه

گل اول استون‌ویلا: مدافع و گلر در حد تماشاچی (عکس)

استون ویلا در دیدار مقابل منچستریونایتد روی تعلل مدافعان این تیم به گل اول خود رسید.

گل اول استون‌ویلا: مدافع و گلر در حد تماشاچی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، منچستریونایتد در حالی به مصاف استون ویلا رفته است که تا اینجای کار متحمل 9 شکست در این رقابت‌ها شده است، در رده هشتم جدول قرار دارد و اریک تن هاخ جایگاه خود به عنوان سرمربی را از هر زمانی متزلزل‌تر می‌بیند.

از آن سو، شاگردان اونای امری با پیروزی در این دیدار می‌توانند جایگاه خود را در پایان سال 2023 در بین سه تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر مستحکم کنند.

1971567

در دقیقه 21، در کنار خط عمودی زمین و در محوطه جریمه یونایتد، استون ویلا روی خطای برونو فرناندز روی لئاندر دندانکر، صاحب یک ضربه آزاد شد. این ضربه را از سمت راست، جان مک گین روی دروازه ارسال کرد که به شکل عجیبی بدون اینکه کسی روی آن تاثیر بگذارد، بعد از یک بار برخورد به زمین مستقیم وارد دروازه شد.

مدافعان یونایتد روی این صحنه فقط تماشاگر بودند و آندره اونانا هم برای دفع این ضربه از دروازه خارج نشد تا یونایتد یک گل خجالت آور دیگر را مقابل تماشاگران خانگی خود دریافت کند.

1971568

اگر یونایتد این بازی را واگذار کند، هشتمین شکست این فصل خود را در تمامی رقابت‌ها در اولدترافورد ثبت خواهد کرد که یکی از تلخ‌ترین رکوردهای منفی تن هاخ با تیم یونایتد خواهد بود.

1971566

دیدگاه‌ها