کد خبر : 1993893 | 22 دی 1402 ساعت 17:07 | 16.9K بازدید | 18 دیدگاه

پیام طعنه‌آمیز تن‌هاخ: امیدوارم حال سانچو خوب باشد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از بازی مقابل تاتنهام در جملات کوتاهی برای جیدون سانچو آرزوی موفقیت کرد.

پیام طعنه‌آمیز تن‌هاخ: امیدوارم حال سانچو خوب باشد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد یکشنبه شب میزبان تاتنهام خواهد بود.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در این نشست با سوالی درباره جدایی جیدون سانچو مواجه شد. سانچو روز گذشته در انتقالی قرضی به دورتموند رفت.

سانچو از ابتدای فصل به دلیل چالش با تن هاخ از ترکیب کنار گذاشته شد و حتی با تیم اصلی هم تمرین نمی‌کرد. نشست خبری بازی یکشنبه فرصت خوبی برای خبرنگاران بود تا نظر مربی هلندی درباره ستاره جنجالی را بپرسند.

اریک تن هاخ در نشست خبری پیش از بازی درباره تیم حریف گفت: "تاتنهام با حضور آنگه پوستکوگلو یک تیم متفاوت است. این مربی فضای آنجا را تغییر داد، آن‌ها واقعاً فعال هستند. تماشای آن‌ها با سبک جدید بسیار لذت‌بخش است. نتایج خوبی را هم به دست آورده‌اند اما در بازی رفت مقابل آن‌ها نمایش خوبی داشتیم. در 35 دقیقه اول ما روی بازی مسلط بودیم، باید بیشتر حمله می‌کردیم اما این کار را انجام ندادیم. بنابراین در بازی فردا باید موقعیت ایجاد کنیم، کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت‌ها را به نفع خودمان تمام کنیم."

1977759

بولت تراکتوروضعیت تیم؟

چه انتظاری دارید؟ مصدومیت‌های زیادی داشتیم، لیساندرو مارتینز، کاسمیرو و لوک شاو به تمرینات بازگشتند و برای بازی یکشنبه در دسترس هستند. آنتونی، کریستین اریکسن و آماد دیالو هم باز خواهند گشت. اکنون در چینش ترکیب انتخابات بیشتری داریم. میسون مانت هم باز خواهد گشت اما به زمان بیشتری نیاز دارد. تایرل مالاسیا نیز بازخواهد گشت، ویکتور لیندلوف نیز در راه بازگشت است اما چند هفته طول می‌کشد. فعلا به زمان نیاز دارند، اگر خبر جدیدی باشد اطلاع می‌دهیم.

بولت تراکتورجدایی جیدون سانچو؟

امیدوارم حال او خوب باشد و خوب کار کند، بنابراین برای او آرزوی موفقیت دارم. همین. امیدوارم حال او خوب باشد و موفق شود.

بولت تراکتورآنتونی مارسیال؟

او وضعیت خوبی ندارد. ما می‌خواهیم بازیکنان آماده باشند و در این لحظه او آماده نیست. ما باید او را آماده کنیم، او هم باید تلاش کند.

بولت تراکتورنیم فصل دوم؟

برنامه ریزی کرده‌ایم و باید بهتر عمل کنیم.  ما گروهی از بازیکنان را داریم که آماده بازگشت به مسابقات می‌شوند. چیزی که می‌خواهم یک تیم باثبات است، بنابراین مهم نیست که کدام بازیکن بازی کند.

بولت تراکتوراتهامات علیه آنتونی و تاثیر شایعات روی عملکرد او؟

قطعاً روی او تأثیر گذاشته است. او باید با آن مقابله کند. او باید بهتر عمل کند. فکر می‌کنم خیلی ساده است. مشکلات خارج از زمین عملکرد او را متوقف می‌کند. او می‌تواند خیلی بهتر عمل کند.

دیدگاه‌ها