کد خبر : 1996191 | 01 بهمن 1402 ساعت 10:48 | 28.2K بازدید | 7 دیدگاه

بایرن کوتاه بیا نیست: این ستاره مال ماست!

با وجود پاسخ منفی نیوکسل به پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ برای جذب کیه‌ران تریپیه، ستاره این تیم، آنها همچنان به جذب او امیدوار هستند.

بایرن کوتاه بیا نیست: این ستاره مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از مدیران بایرن مونیخ خواسته که بازیکنان مدنظرش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند تا تیمش برای نیم فصل دوم تقویت شود. 

آنها پیش از این برای جذب اریک دایر از تاتنهام اقدام کرده بودند و حالا این مربی آلمانی مشتاق کار کردن با تریپیه است که از زمان پیوستن به نیوکسل به ستاره و مهره کلیدی این تیم تحت هدایت ادی هاو تبدیل شده و همین موضوع جدایی‌اش را دشوار کرده است. 

بایرن پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به نیوکسل ارائه کرد که با پاسخ منفی آنها روبه‌رو شد اما حالا روزنامه گاردین خبر داده که این احساس در بین مدیران این باشگاه وجود دارد که در صورتی که اصرار بیشتری برای جذب او صورت بگیرد، نیوکسل با این موضوع موافقت خواهد کرد. 

1969349

یکی از دلایل پافشاری مدیران این باشگاه آلمانی برای جذب تریپیه این است که نیوکسل به او اجازه داده که مذاکرات را پیش ببرد و آنها این رفتار را نشانه رضایت از فروش او می‎‌دانند و به همین دلیل حاضر نیستند از این بازیکن بگذرند. 

انتظار می‌رود که توافق بین مدیران دو باشگاه طی چند روز آتی انجام شود تا توخل هم هرچه زودتر به بازیکن مدنظرش برسد و بتواند در دیدارهای پیش رو از او استفاده کند.

دیدگاه‌ها