کد خبر : 2000467 | 18 بهمن 1402 ساعت 16:06 | 19.1K بازدید | 6 دیدگاه

تایید شد: ستاره یونایتد تا تابستان ماندنی است

کریستین اریکسن برخلاف شایعات انتقال به گالاتاسرای تا تابستان آینده در منچستریونایتد می‌ماند.

تایید شد: ستاره یونایتد تا تابستان ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات علاقه گالاتاسرای به جذب کریستین اریکسن منتشر شده بود، این بازیکن دانمارکی تا تابستان در منچستریونایتد باقی خواهد ماند. باشگاه ترکیه‌ای این هافبک 31 ساله را پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات در 9 فوریه، به عنوان هدف اصلی‌اش قرار داده بود.

گالاتاسرای امیدوار بود که اریکسن را به صورت قرضی تا پایان فصل جاری با گزینه خرید او در تابستان، به خدمت بگیرد. اما اسکای اسپورتس گزارش داده که ستاره دانمارکی در اولدترافورد باقی خواهد ماند و آینده او تا پنجره نقل و انتقالات بعدی مشخص نخواهد شد.

این بازیکن 31 ساله که قراردادش در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد، در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و پس از آسیب مقابل لوتون تاون در نوامبر، بیش از یک ماه همراهی تیمش را از دست داد.

1988062

اریکسن از اواسط نوامبر به دلیل مصدومیت تنها در 3 بازی حضور داشته است. او 90 دقیقه در شکست مقابل ناتینگهام فارست و نزدیک به یک ساعت در تساوی مقابل تاتنهام بازی کرد، اما در بردهای اخیر یونایتد مقابل ولورهمپتون و وستهام نیمکت نشین بود.

اریکسن در این فصل 15 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ثبت کرده است. فصل گذشته اریکسن 28 بار در لیگ برتر به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند اما 8 پاس گل ارسال کرد.

دیدگاه‌ها