کد خبر : 2011722 | 14 فروردين 1403 ساعت 12:02 | 24.1K بازدید | 11 دیدگاه

وکیل سید مهدی: رحمتی فقط حق و حقوقش را می‌خواهد

هر رأیی که ای‌اف‌سی بدهد مورد تایید ما خواهد بود

اختلاف مهدی رحمتی برای دریافت دستمزدش از باشگاه آلومینیوم به کنفدراسیون فوتبال آسیا کشیده شد و پس از واکنش باشگاه، نماینده رحمتی پاسخی در این رابطه منتشر کرد.

هر رأیی که ای‌اف‌سی بدهد مورد تایید ما خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، نماينده و وكيل سید مهدی رحمتی درباره اختلاف میان وی و باشگاه آلومینیوم اراک گفت: نامه آقای رحمتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای اجرای راي قطعی كميته وضعيت فدراسیون فوتبال است كه طي آن باشگاه آلومينيوم به پرداخت مبلغي از دستمزد قرارداد آقاي رحمتي محكوم شده كه متاسفانه باشگاه آلومینیوم اراک و مدیریت این باشگاه تا امروز آن را پرداخت نکرده است. البته انتشار اخبار تخریبی علیه مهدی رحمتی در رسانه‌ها، آن هم در صورتی که باشگاه آلومینیوم محکوم به پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود است، یک بازی قدیمی و نخ‌نما شده است که توسط مدیرعاملی که قبلا رسانه‌ای بوده انجام شده است.

مصطفی صادقي افزود: قسمت ديگر شكايت رحمتي از باشگاه آلومینیوم مربوط به بندي از قرارداد است كه به پيشنهاد هيئت مديره وقت این باشگاه در قرارداد گنجانده شده و اتفاقا آن بند نيز علاوه بر درج در قرارداد كه به امضاي هيات مديره و مديرعامل باشگاه آلومینیوم هم رسيده و حتی شخص رجاییان مدیرعامل باشگاه نیز در نامه‌ای جداگانه این موضوع را تائید کرده است که اسناد آن هم در اختیار ما قرار دارد. با این توضیحات باید تاکید کرد که آقای مهدی رحمتی چیزی جز حق خود که برایش زحمت کشیده و در قرارداد رسمي وجود دارد از باشگاه آلومینیوم نمی‌خواهد.

1962959

وی یادآور شد: در آن زمان با توجه به مشكلات مالي، باشگاه آلومینیوم و هیئت مدیره آن مبلغ كمتري براي دستمزد آقای رحمتی در نظر گرفت و اعضای حاضر در جلسه متعهد شدند به پاس تلاش این مربی و در جهت پيشرفت باشگاه با اجرای یک بند رقم کمتر قرارداد آقای رحمتی را جبران کنند که باز هم تاکید می‌کنم متن آن به تائید و امضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فوق رسیده است که نامه آن هم برای روشن شدن افکار عمومی منتشر شده است.

وکیل مهدی رحمتی تاکید کرد: از آقای رجاييان درخواست می‌شود که به جای فضاسازی و تخریب چهره ای که برای باشگاه آلومینیوم زحمت کشیده و حالا تنها حق خود را می‌خواهد، مطالبات این مربی را پرداخت کند. بدیهی است هر رأیی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهد مورد تائید آقای رحمتی خواهد بود و باز هم تاکید می‌کنم ایشان یک ریال بیش از حق و حقوقی که روز اول با آن با باشگاه مورد نظر به توافق رسیده، نمی‌خواهد.

1874570

صادقی ادامه داد: مهدی رحمتی یک چهره شناخته‌شده در فوتبال کشور است و روزی که از این باشگاه جدا شد، تمامی قواعد حرفه‌ای را برای تعامل دو طرفه رعایت کرد که مصاحبه‌های همان زمان مدیریت این باشگاه گواه بر این ادعاست.

وی در پایان گفت: به هر حال آقایان سوابقی دارند که شاید برای همه مشخص نباشد، اما در صورت لزوم و ادامه رفتارهای نخ‌نما شده و از پشت دیوار سنگ زدن، مجبور به بیان گوشه‌ای از واقعیت‌ها خواهم شد. باید تاکید کنم که عقد قرارداد با سید مهدی رحمتی مانند قراردادهایی نیست که بدون رعایت قانون و به جهت ساخت و نوسازی ورزشگاه با ترک تشریفات به شرکت‌ها واگذار کردند. طبیعی است که آقای رحمتی حق  دارد مطالبات خود را به پاس زحماتی که کشیده دریافت کند. او همواره خود را قدردان مردم شریف و نجیب استان مرکزی به ویژه شهر اراک می‌داند و خاطرات خوبی با آنها به ویژه در روز حضور پرشورشان در ورزشگاه آزادی و در روز فینال جام حذفی دارد. مطمئنا مردم خوب شهر اراک آن روز به یادماندنی و پایان خوش با رتبه هفتم لیگ را که نتیجه تلاش‌های کارگران زحمتکش کارخانه، مدیران، بازیکنان، کادر فنی و شخص آقای رحمتی بوده فراموش نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها