کد خبر : 2013070 | 20 فروردين 1403 ساعت 11:03 | 47.6K بازدید | 23 دیدگاه

هر کاری کریم کرد من هم کردم

هافبک فولاد: خانواده خط قرمز من است

سینا مریدی اعلام کرد که بازیکن هوادار با استفاده از الفاظ رکیک او را برای درگیری تحریک کرده است.

هافبک فولاد: خانواده خط قرمز من است

به گزارش "ورزش سه"، سینا مریدی هافبک تیم فولاد در آخرین دقایق بازی با هوادار به دلیل درگیری که با بازیکن هوادار داشت از زمین مسابقه اخراج شد و در میکسدزون ورزشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

سینا مریدی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: عذرخواهی می‌کنم از کادرفنی، بازیکنان تیم و هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بابت دقایق پایانی مسابقه که ده نفره شدیم، این چیزی که می‌خواهم بگوید دلیل و توجیه نیست، ما در ایران بازی می‌کنیم و لیگ ما آنقدر حرفه‌ای نیست که بگوییم یک سری چیزها پیش می‌آید، خط قرمز من خانواده‌ام است، بی‌تجربه نیستم که در دقیقه نود یک مسابقه که تیم ما سه بر دو جلو است چنین کاری کنم. من همان‌کاری که بازیکن حریف انجام داد را انجام دادم اما داور متاسفانه الفاظ زشتی که او نسبت به خانواده‌‌‍‌ام استفاده کرد را نشنید و من را اخراج کرد.

مریدی در ادامه عنوان کرد: داوری در ایران به این شکل است که اگر یک تیم را ده نفره کردی باید از تیم مقابل هم اخراج کنی، بی برو برگرد این اتفاق رقم می‌خورد، این مسئله اما اتفاقی که افتاده را توجیه نمی‌کند ولی باید حرفم را بزنم.

هافبک فولاد در توضیح صحنه اخراجش هم گفت: داور چهارم هم به من گفت، دوربین‌ وجود دارد و صحنه فیلم‌برداری شده، اینکه یک حرفی زده شود درست نیست، شما صحنه را ببینید، کریم اسلامی دست گذاشت روی صورت من و همان کار را من هم انجام دادم، او به من فحش داد که آن کار را کردم وگرنه در دقیقه نود و مسابقه حساس همچین کاری انجام نمی‌دادم.

مریدی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: از هواداران و اعضای تیم فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم جبران کنم.

دیدگاه‌ها