کد خبر : 975594 | 22 خرداد 1391 ساعت 12:15 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد آراگونس از سبک بازی اسپانیا

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا به انتقاد از سبک بازی ماتادورها در مصاف با ایتالیا پرداخت.

انتقاد آراگونس از سبک بازی اسپانیا
 لوئیس اراگونس، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا از صبح دوشنبه فعالیتش در زمینه ستون نویسی در روزنامه مارکا را آغاز کرد.او روز دوشنبه در مورد دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل ایتالیا مطالبی را نوشت و به آنالیز عملکرد ماتادورها در این بازی پرداخت. در بخشی از تحلیل آراگونس می خوانیم:« ترجیح می دادم که بایک مهاجم نوک بازی می کردیم.با حضور تورس در زمین، ناواس و آلبا آزادی بیتشتری در جناحین به دست آوردند و مدافعان ایتالیایی مثل نیمه اول، راحت نبودند. آنها در نیمه اول به راحتی در زمین حرکت می کردند و به سادگی توپ را می گرفتند.»

 سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا از حضور سسک در ترکیب اصلی این تیم به عنوان بازیکن کاذب شماره 9 به شدت تعجب کرده بود و دراین باره نوشت:« ازحضور سسک درترکیب اصلی تیم، آن هم به عنوان بازیکن 9 کاذب به شدت تعجب کردم.هرچند که او بازیکنی است که به خوبی می تواند به خط دوم برسد.»

 سرمربی اسپانیا درادامه به این نکته اشاره کرد که در نیمه اول بازی، بازیکنی که بیش از سایرین به جلو حرکت می کرد، چابی ارناندس بود که نتوانست خیلی ایتالیایی ها را سورپرایز کند.

 او درمورد ورود تورس به زمین بازی نوشت:« با ورود تورس فضاهای بیشتری در زمین ایجاد شد و به بازی تهاجمی تیم عمق داده شد. اسپانیا درنیمه دوم به مراتب بهتر بود و با توجه به موقعیت هایی که داشت باید تیم پیروز میدان لقب می گرفت.»

با این وجود، دانای اورتالسا این تساوی را با دید مثبت و خوبی می بیند:« از شجاعت ایتالیایی ها برای حرکت رو به جلو تعجب کرده بودم و باید نقش ده روسی در قلب خط دفاعی ایتالیا را تحسین کنم.»

دیدگاه‌ها