کد خبر : 996203 | 28 آذر 1391 ساعت 11:46 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

آراگونس: مسی دید خاصی به فوتبال دارد

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا معتقد است که خیلی زوداست که بخواهیم بارسا را قهرمان این فصل لالیگا بنامیم.

آراگونس: مسی دید خاصی به فوتبال دارد

  لوئیس آراگونس سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا براین باور است که کورس قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا به پایان نرسیده ولی درعین حال یادآوری کرده که خیلی سخت است که تیمی بتواند با بارسا به رقابت بپردازد؛ البته به شرطی که آبی اناری ها آمادگی کنونی شان را حفظ کنند.
 بارسلونا در حال حاضر 9 امتیاز بیشتر از اتلتیکومادرید رده دومی در جدول لالیگا دارد و رئال مادرید هم 13 امتیاز با بارسای صدرنشین فاصله دارد. دراین میان، آراگونس 74 ساله بر این باور است که سرنوشت جام قهرمانی لالیگا در فصل بهار مشخص می شود و نه در ماه دسامبر.

به گزارش گل، آراگونس در صحبت هایی به لاسارسا گفت:« خیلی سخت است بگوئیم که سرنوشت قهرمان رقابت های این فصل لالیگا مشخص شده؛ نمی توان چنین حرفی زد، چون هر اتفاقی ممکن است در دنیای فوتبال رخ دهد. البته خیلی سخت است بتوان بارسلونا را از صدر جدول پائین کشید؛ آن ها تا به اینجای رقابت ها کاملا آماده نشان داده اند.»
 آراگونس در ادامه در مورد باخت اخیر اتلتیکومادرید مقابل بارسلونا هم صحبت کرد و گفت:« مسی دراین بازی هم به گل رسید. او در جریان این بازی به ویژه در نیمه اول فوق  العاده نبود؛ در نیمه اول بازی، بازیکنان اتلتیکو، مسی را در میانه میدان محاصره کرده بودند ولی به محض آنکه اتلتیکو دست از پرسینگ کشید، مسی ، مبدل به همان مسی همیشه شد. او گل می زند و می تواند پاس بدهد و تمام توانایی های ممکن را دارد. مسی دید خاصی به فوتبال دارد و از تکنیک خاصی هم بهره می برد.»

دیدگاه‌ها