کد خبر : 1678521 | 26 فروردين 1399 ساعت 19:02 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال ویژه ژاوی از دو خرید احتمالی بارسلونا

ژاوی هرناندز، سرمربی حال حاضر السد و اسطوره باشگاه بارسلونا، جذب لائوتارو مارتینز و نیمار را دو خرید فوق‌العاده برای بلوگرانا تلقی می‌کند.

استقبال ویژه ژاوی از دو خرید احتمالی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا، هر روز جدی تر از قبل می شود به نظر می‌رسد که حالا تنها دیگر در حد یک شایعه نیست. لوئیس سوارس پا به سن گذاشته و محرومیت های متوالی او باعث شده بارسا به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره اروگوئه‌ای باشد. همچنین گفته می شود که بلوگرانا قصد دارد هر طور که شده لائوتارو مارتینز را در تابستان پیش رو به نوکمپ بیاورد تا این ستاره آرژانتینی در کنار هم وطن خود یعنی لیونل مسی بازی کند.

 

 

1486244

 

 

ژاوی که در زمستان شایعات زیادی در رابطه با احتمال سرمربیگری او در بارسلونا مطرح شد، حالا از خرید لائوتارو مارتینز استقبال کرده است. او در این باره گفت: " من لائوتارو را دوست دارم. او به خوبی از مدافعان فاصله می‌گیرد و گزینه های زیادی برای عبور از سد آن ها دارد. او همچنین می تواند چه در فضای تنگ و چه در فضای باز عملکرد خوبی داشته باشد. بارسلونا حق دارد که به جذب این بازیکن علاقه مند باشد."

 

به جز لائوتارو مارتینز، نیمار نیز یکی دیگر از گزینه های سران بارسا برای تقویت این تیم به حساب می‌‌آید و گفته می‌شود که احتمال بازگشت او به نوکمپ در تابستان پیش رو اصلا کم نیست. ژاوی در این باره نیز گفت: " چرا که نه؟ علاوه بر این که او انسان خوبی است، می تواند برای بارسلونا تفاوت ها را رقم بزند. من نمی خواهم به مسائل باشگاه بپردازم اما فکر می‌کنم که نیمار یکی از پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا است."

 

 

1490777

دیدگاه‌ها