کد خبر : 1752324 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 11:10 | 39.8K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای غیر منتظره؛لاپورتا به دنبال بازگرداندن گواردیولا

در برنامه تلویزیونی شب گذشته الچرینگیتو یکی از کارشناسان مدعی شد خوان لاپورتا به دنبال بازگرداندن پپ گواردیولا به بارسلونا است.

ادعای غیر منتظره؛لاپورتا به دنبال بازگرداندن گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از رقم زدن یک دوران شگفت انگیز در بارسلونا و کسب تمام جام های ممکن با این تیم، در سال 2012 از باشگاه کاتالانی جدا شد. او بعد از بارسا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و از سال 2016 تا به حال نیز در منچسترسیتی مربیگری می کند.

 

 

1593141

 

 

در سال‌های اخیر و به خصوص بعد از نتایج ناامید کننده بارسلونا، صحبت هایی در رابطه با احتمال بازگشت پپ گواردیولا به این تیم مطرح شد اما او در مقاطع مختلف اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای حضور دوباره در این باشگاه ندارد. در واقع گواردیولا به نوعی تاکید کرد که بازگشتی به بارسلونا در کار نخواهد بود.

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که بارسلونا رفته رفته در حال بازگشت به روزهای خوب خود با رونالد کومان است. آنها اخیراً به مقام قهرمانی کوپا دل‌ری دست یافتند و در لالیگا نیز شرایط به گونه ای رقم خورده که بارسا از شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

 

 

1596096

 

 

با این همه در برنامه تلویزیونی الچرینگیتو ادعای عجیبی مطرح شده است. پپه استرادا، یکی از کارشناسان این برنامه مدعی شده که خوان لاپورتا به دنبال بازگرداندن پپ گواردیولا به بارسلونا است.
در واقع لاپورتا و گواردیولا از رابطه بسیار خوبی با یکدیگر برخوردار هستند اما با وجود اظهار نظرهای قبلی پپ بعید به نظر می رسد که او برنامه ای برای بازگشت به بلوگرانا داشته باشد.

دیدگاه‌ها