کد خبر : 1402070 | 20 اسفند 1395 ساعت 18:51 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی ها هدیه تراکتورسازی را پس ندادند

روند نتایج تراکتورسازی در نیم فصل دوم لیگ برتر باعث شده تا این تیم حتی رتبه دوم را نیز از دست بدهد.

سرخابی ها هدیه تراکتورسازی را پس ندادند

به گزارش "ورزش سه"، با تساوی تراکتورسازی برابر فولاد خوزستان آخرین بازی لیگ 95 به نفع قرمز و آبی های پایتخت به پایان رسید تا سال پر افت و خیز 95 برای این دو تیم پرطرفدار پایتخت، به بهترین شکل به پایان برسد.


تراکتورسازی که بعد از شروع نیم فصل و منع نقل و انتقال بازیکن در مسیر افت گام بر می دارد، در هفته های گذشته در کسب پیروزی ناکام بوده تا با نتایجی که این تیم کسب کرده است، قرمز پوشان تهرانی در فاصله 5 هفته به پایان لیگ به قهرمانی امیدوارتر از همیشه باشند و استقلال تهران نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل سخت، در فاصله 2 امتیازی تراکتورسازی رده دومی سال را به پایان برساند.


با تساوی تراکتورسازی در هفته بیست و چهارم که با برد پرسپولیس برابر استقلال خوزستان همراه شده بود، فاصله 8 امتیازی این دو تیم در جدول رده بندی به 10 امتیاز افزایش پیدا کرد تا نزدیک ترین دنبال کننده قرمزپوشان پایتخت برای جبران فاصله امتیازی با این تیم کار سختی پیش روی خود داشته باشد.


این تساوی برابر تراکتورسازی زمانی تلخ تر می شود که به یاد می آورند استقلال در ادامه نتایج خوب خود، سایپا را شکست داده و حالا تنها 2 امتیاز با تراکتورسازی فاصله دارد. استقلال در نیم فصل اول نزدیک به 10 امتیاز با تیم قلعه نویی اختلاف داشت اما نتایج درخشان این تیم حالا باعث شده تا تیم منصوریان در فاصله 2 امتیازی رده سوم جدول قرار بگیرند تا حتی عنوان دومی قرمزهای تبریزی نیز تهدید شود.


با توجه به اختلاف 12 امتیازی تراکتورسازی با ذوب آهن، رتبه سومی این تیم قطعی به نظر می رسد تا استقلال و پرسپولیس دو تیمی باشند که از افت این تیم بیشترین استفاده را کرده باشند.

دیدگاه‌ها