کد خبر : 1714766 | 30 مهر 1399 ساعت 00:26 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

چلسی 0-0 سویا: تقسیم امتیازات در استمفوردبریج

دیدار تیم‌های چلسی و سویا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

چلسی 0-0 سویا: تقسیم امتیازات در استمفوردبریج

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد در هفته اول مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان میزبان قهرمان فصل قبل لیگ اروپا بودند اما دو تیم نتوانستند در طول 90 دقیقه گل برسند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه چلسی ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 18، چیزی نمانده بود که تیم میهمان به گل برسد؛ ولی ضربه سر خطرناک گودلی توسط کورت زوما منحرف شد و در نهایت ادوارد مندی، دروازه بان چلسی، توپ را مهار کرد.

 

1537348

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 31، این بار نوبت چلسی بود که روی ارسال جیمز صاحب موقعیت شود اما ضربه ورنر را یاسین بونو، دروازه بان مراکشی سویا، مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این سویا بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقایق پایانی، صاحب دو موقعیت خوب شد اما هیچ یک از این دو موقعیت تبدیل به گل نشد. ابتدا در دقیقه 45، روی ارسال آکونیا، این سوسو ضربه سر را بالاتر از چیلول شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در وقت های تلف شده، نوبت اوکامپوس بود که با یک ضربه محکم، دروازه چلسی را تهدید کند اما این بار هم مندی مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی ارسال چیلول، این کورت زوما بود که می توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما بونو باز هم با جاگیری مناسب توانست این موقعیت را مهار کند.

حملات چلسی ادامه داشت و در دقیقه 56، ورنر صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه سویا پیدا نکرد. سه دقیقه بعد، نوبت جیمز بود که با یک ارسال دیدنی، چیلول را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر محکم او را بونو مهار کرد.

 

1537351

 

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 67، روی ارسال راکیتیچ، این جوردن بود که با یک ضربه والی می توانست کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

در دقیقه 73، سویا تا آستانه باز کردن دروازه چلسی پیش رفت اما حضور به موقع جیمز، مانع از گلزنی دی یونگ شد و مدافع چلسی توپ را از روی خط دروازه تیمش برگشت داد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی ادامه داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها