کد خبر : 1717154 | 13 آبان 1399 ساعت 16:15 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: آزمون دشواری در ترکیه داریم

اوله گونار سولسشر دیدار مقابل باشاک شهیر را آزمون دشواری برای منچستریونایتد توصیف کرد.

سولسشر: آزمون دشواری در ترکیه داریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب شش امتیاز از دو بازی ابتدایی در لیگ قهرمانان، شیاطین سرخ فردا شب در ترکیه به مصاف باشاک شهیر خواهند رفت. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرده و مدعی شد فضای فوتبال تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

 

شرایط بازیکنان یونایتد: "آنتونی مارسیال در فصل گذشته و از زمانی که من اینجا بوده ام برای ما بازیکن مهمی محسوب می شود. بنابراین مطمئنا بازگشت او به ترکیب به سود ماست و گزینه های بیشتری در خط حمله و کناره ها به ما می دهد، ما مشتاقانه منتظر دیدن بهترین عملکرد آنتونی مارسیال هستیم. جسی لینگارد در این سفر نیست و البته قبلا نیز چند مصدوم داشته ایم. ما با یک تیم قدرتمند در حال سفر هستیم. جسی در این سفر ما راه همراهی نمی کند و البته قبلا نیز چند مصدوم داشته ایم. ما با یک تیم قدرتمند در حال سفر به استانبول هستیم."

 

1538942

 

دیدار مقابل باشاک شهیر: "ما هر روز تلاش می کنیم تا طرفدارانمان بهانه ای برای جشن گرفتن داشته باشند. در روندی را که طی می کنیم متمرکز شده ایم و امیدوارم فردا شب بتوانیم مهر اقتدارمان را در مرحله گروهی بزنیم. دیدار مقابل استانبول باشاک شهیر آزمون دشواری برای ما خواهد بود و آنها عملکرد خوبی داشته اند. اما ما می خواهیم امتیازات لازم برای صعود به دور بعدی را کسب کنیم. برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید به تلاش مان ادامه دهیم و ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

 

من فکر می کنم فوتبال در حال حاضر به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و شرایط عادی نیست. در ترکیه شما طرفداران متعصبی دارید و البته داشتن هواداران در خانه یک مزیت است. دلمان برای حضور طرفداران تنگ شده است."

 

افت پل پوگبا و اشتباه مقابل آرسنال: "همه بازیکنان پس از این شکست ناامید شده اند، اما ما به ثبات از سوی بازیکنان نیاز داریم. پل پوگبا بعد از سپری کردن روزهای مصدومیت دوره سختی را هنگام ابتلا به کرونا پشت سر گذاشته است، بنابراین من فکر می کنم او شرایط خوب و مثبتی دارد."

دیدگاه‌ها