کد خبر : 1756531 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:50 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی دردسرساز تراکتور مقابل آلومینیوم

تراکتور در دومین دیدار متوالی زوج موفق خط دفاعی خود را در کنار هم نمی بیند.

جای خالی دردسرساز تراکتور مقابل آلومینیوم

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در حالی امروز به مصاف آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رفته که مثل بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل صنعت نفت محمدرضا خانزاده را در اختیار ندارد.

 

زوج خانزاده – محمدی در لیگ قهرمانان آسیا، یک زوج دفاعی بسیار موفق را در تیم تراکتور تشکیل داده بودند؛ زوجی که در کنار محمدرضا اخباری موفق به ثبت 5 کلین شیت متوالی در آسیا شده و با روحیه ای بالا به ایران بازگشتند.

 

 

در بازگشت دوباره به مسابقات داخلی، تراکتور طی بازی با صنعت نفت و بازی امروز مقابل آلومینیوم این زوج را در کنار هم ندارد. محمدی و خانزاده در بازی قبلی به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت در ترکیب تراکتور حضور نداشتند و در بازی امروز نیز خانزاده به دلیل محرومیت غایب است و خطیبی از حمید بوحمدان در کنار محمدی در دفاع وسط استفاده کرده است.

 

در چنین شرایطی تراکتوری ها در بازی امروز با دردسر بزرگی مواجه هستند و خط حمله تیم آلومینیوم به خوبی توانسته از خلع موجود استفاده کرده و در 45 دقیقه نخست بازی شاهد حملات پرتعدادی از این تیم روی دروازه تراکتور بودیم؛ جایی که حمید بوحمدان به عنوان یک هافبک در کنار هادی محمدی گماشته شده است.

دیدگاه‌ها