کد خبر : 1756537 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:38 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

نفرین عجیب خط دفاعی تراکتور (عکس)

با اخراج مدافع تیم تراکتور در بازی با آلومینیوم، کار این تیم در ادامه بازی سخت تر شد.

نفرین عجیب خط دفاعی تراکتور (عکس)

به گزارش ورزش سه، تراکتور در حالی جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد که عملکرد دفاعی این تیم بی نظیر بود. شاگردان خطیبی جز بازی اول مقابل پاختاکور (3-3) در 5 بازی بعدی خود گلی را دریافت نکردند تا عنوان بهترین خط دفاعی دور گروهی منطقه غرب را با اقتدار به خود اختصاص دهند.

 

در بازگشت دوباره به فوتبال ایران اما به نظر می رسد که خط دفاعی تراکتور نفرین شده یا چشم خورده است! این تیم در بازی قبلی مقابل صنعت نفت محمدرضا خانزاده را به دلیل محرومیت و هادی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

 

در بازی امروز مقابل آلومینیوم هم محمدرضا خانزاده به دلیل محرومیت حضور نداشت و هادی محمدی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود با توجه به شرایط تیم در ترکیب اصلی قرار گرفت تا در کنار حمید بوحمدان که پست تخصصی اش هافبک است، زوج خط دفاعی تیم را تشکیل بدهند.

 

 

این صحنه خطای اول محمدی بود که یک کارت زرد را در دقیقه 17 برای این بازیکن به همراه داشت.

 

در نیمه اول بازی اشتباهات زیادی را در خط دفاعی تراکتور شاهد بودیم. یک خطای شدید از محمدی در کنار زمین خیلی زود با کارت زرد داور همراه شد تا این بازیکن در شرایط دشوار بازی را ادامه دهد. در اوایل نیمه اول و در میانه های زمین شاهد یک خطای شدید دیگر از سوی محمدی بودیم که با توجه به منطقه ای که توپ در آن جریان داشت عجیب بود!

 

داور بازی با توجه به شدت خطای صورت گرفته، بی درنگ کارت زرد دوم را به محمدی نشان داده و او را از زمین بازی اخراج کرد. به این ترتیب تراکتوری ها در شرایطی که یک بر صفر از حریف عقب بودند، ده نفره شده و به یک تعویض اجباری هم دست زدند. حال باید دید در ادامه نیمه دوم بازی دو تیم چه اتفاقاتی را به دنبال خواهد داشت؟

 

 

محمدی در حالیکه یک کارت زرد داشت با این خطای بی محابا در میانه میدان کارت زرد دومش را در دقیقه 57 گرفته و اخراج شد.

دیدگاه‌ها