کد خبر : 1768131 | 24 تیر 1400 ساعت 23:03 | 41.4K بازدید | 17 دیدگاه

دو افسوس بزرگ برای عیسی آل کثیر

بخت در دربی با عیسی آل کثیر یار نبود. مهاجمی که از زمان آمدن به پرسپولیس جدا از دوران محرومیت هر گاه به میدان آمده تاثیر گذار بازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی ضربه سر عیسی آل کثیر روی ارسال مهدی عبدی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا آه از نهاد این مهاجم بلند شود و در ضربات پنالتی هم ضربه اش را به آسمان زد که از این مهاجم بعید بود. به این خاطر که عیسی چارچوب شناس خوبی است. با این حال نقدی به این مهاجم وارد نیست به این خاطر که دیدیم بهترین مهاجمان جهان هم در یورو ضربات پنالتی را از دست دادند. البته بعد از اینکه عیسی آل کثیر ضربه اش را به بیرون زد حامد لک با مهار پنالتی مهدی قایدی فرصت بازگشت به پرسپولیس را داد اما اینبار مهدی عبدی ضربه اش را از دست داد تا در نهایت پرسپولیس حذف شود. 

 

1623518

 

 

فاصله موفقیت و ناکامی در فوتبال به اندازه یک تار مو است. حتی نازک تر از تار مو. عیسی آل کثیر در بازی امشب و حتی در جریان بازی می توانست شادی را به اردوی تیم به ارمغان بیاورد و مسبب پیروزی پرسپولیس شود اما یک بار ضربه اش به تیر خورد و بار دوم به چارچوب دروازه راه پیدا نکرد تا پرسپولیس از صعود به مرحله بعدی جام حذفی باز بماند و بخت تصاحب جام در مسابقات حذفی را از دست بدهد. با این حال فوتبال برای عیسی آل کثیر و پرسپولیس ادامه دارد.

دیدگاه‌ها