کد خبر : 1784331 | 16 مهر 1400 ساعت 11:03 | 32.6K بازدید | 19 دیدگاه

از بنر قدردانی تا هجوم برای سلفی

علاقه دیوانه‌وار مردم پاراگوئه به مسی

علاقه بیش از مردم پاراگوئه به لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین، باعث رقم خوردن صحنه‌های جالبی در دیدار این دو تیم شد.

علاقه دیوانه‌وار مردم پاراگوئه به مسی

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و پاراگوئه بامداد جمعه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


پارچه‌ای سفید با حروف سیاه روی یکی از سکوهای ورزشگاه دفنسورس دل چاکو به چشم می‌خورد که روی آن پیامی برای لیونل مسی نوشته شده بود:« برای تمام فوتبال‌هایی که بازی کردی از تو سپاسگزاریم.» و نکته عجیب ماجرا اینجا بود که این بنر روی سکوهای متعلق به هواداران آرژانتین قرار نداشت.


این بنر یکی از ده‌ها ابراز علاقه هواداران فوتبال در اروگوئه نسبت به کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود. به نظر می‌رسید که برگزاری این بازی برای مردم این کشور معنایی فراتر از تلاش برای کسب سه امتیاز و صعود به جام جهانی دارد.


آنها در واقع در این بازی فرصت داشتند تا هنرنمایی بهترین بازیکن جهان را به صورت زنده و مستقیم تماشا کنند. به همین دلیل جای تعجب نداشت که جمعیت حاضر در ورزشگاه بسیار بیشتر از حد تعیین شده بود و در واقع بیشتر از این که نزدیک به 50 درصد ظرفیت ورشگاه باشد، نزدیک به 80 درصد بود.


کسانی که موفق شدند به ورزشگاه وارد شوند خوش شانس بودند چون توانستند مسی متفاوتی را ببینند، مسی که طراح حرکات تیمش است، در عین حال به مشکل می‌خورد، سعی می‌کند با دریبل‌زنی از سد حریف عبور کند و در دفاع نیز حاضر می‌شود. روی یکی دیگر از بنرها نوشته شده بود:« تماشای بازی تو از نزدیک بهترین هدیه تولدم است» و به نظر می‌رسید هرکس که به ورزشگاه آمده بود همین حس را داشت.


در پایان بازی هواداران به زمین بازی هجوم آوردند تا بتوانند سلفی‌هایی با این ستاره آرژانتینی بیاندازند، تلاش پلیس برای دور کردن آنها از این بازیکن برایشان اهمیتی نداشت و همین نشان دهنده بزرگی مسی در نگاه آنها است.


این جایگاه کاپیتان آرژانتین در بیرون و داخل این کشور است. او یکشنبه شب پس از مدت‌ها انتظار در خاک آرژانتین برابر اروگوئه به میدان خواهد رفت تا تجدید دیدار با هواداران فوتبال در این کشور داشته باشد.

دیدگاه‌ها