کد خبر : 1784591 | 17 مهر 1400 ساعت 17:55 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام به بازیهای داخل سالن آسیا با اولویت طلا

شانس مدال آوری رشته های کشتی، تکواندو و کاراته در جلسه ستاد بازیهای داخل سالن آسیا بررسی شد.

اعزام به بازیهای داخل سالن آسیا با اولویت طلا

به گزارش "ورزش سه"، نشست هماهنگی ستاد فنی ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با حضور کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، اصغر رحیمی، هادی ساعی، فرید فتاحیان، علی رغبتی و خانم زبر دست در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.


در نشست هماهنگی امروز مسئولان و کادرفنی فدراسیون های کشتی، کاراته و تکواندو به ترتیب از ساعت 14 الی 16 بطور مجزا به بررسی وضعیت تیم های ملی اعزامی به این  بازیها پرداختند.


در این جلسات در خصوص بررسی شرایط حضور تیم های ملی رشته های اعزامی فوق و شانس مدال آوری آنها با اولویت طلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در ابتدای نشست از سوی سعیدی توضیحاتی در خصوص چگونگی سهمیه بندی تیم های اعزامی بر اساس سهمیه و هندبوک اعلام شده از سوی ستاد بازیها ارائه شد.


در ادامه مسئولین فدراسیون های مربوطه و کادر فنی توضیحاتی در خصوص وضعیت تیم های ملی و شانس مدال آوریشان ارائه کردند و مقرر شد ظرف 10 روز آینده پس از بررسی کارشناسانه از سوی فدراسیون های فوق، گزارش کاملی در خصوص نحوه آماده سازی تیم های ملی و وضعیت نفرات اعزامیشان به این دوره از بازیها به کمیته ملی المپیک ارائه نمایند.
ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی،مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان، فریبرز عسگری ومهرو کمرانی از فدراسیون تکواندو و سید حسن طباطبایی رئیس و محسن آشوری نائب رئیس فدراسیون کاراته در جلسات مربوط به خود حضور داشتند.

دیدگاه‌ها