کد خبر : 1834141 | 27 تیر 1401 ساعت 21:45 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

نویر: البته که جدایی لوا خسارت بزرگی است

مانوئل نویر، دروازه‌بان کهنه‌کار بایرن مونیخ، می‌گوید جدایی رابرت لواندوفسکی از این تیم برای باواریایی‌ها خسارت بزرگی است.

نویر: البته که جدایی لوا خسارت بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ و سنگربان این تیم، می‌گوید بازیکنان بایرن دل‌شان برای رابرت لواندوفسکی تنگ می‌شود. او همچنین گفت که جدایی ستاره بزرگی مثل لوا برای تیم باواریایی خسارت بزرگی خواهد بود.

باشگاه بارسلونا روز شنبه این هفته اعلام کرد که با باشگاه بایرن مونیخ برای انتقال رابرت لواندوفسکی به توافق رسیده است. به این‌ترتیب چند هفته تنش و درگیری بین دو باشگاه از یک سو، و بین لواندوفسکی و بایرن مونیخ، در نهایت به پایان رسید.

1727933

مانوئل نویر امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی بیلد شرکت و درباره انتقال لواندوفسکی به بارسا صحبت کرد.

1728179

کاپیتان بایرن مونیخ در این مصاحبه گفت:" در اینکه جدایی لوا برای ما خسارت بزرگی است هیچ شکی وجود ندارد. همه ما آمار او را می‌دانیم. کسی نیست که نداند لواندوفسکی در این چند ساله در بایرن چه موفقیت‌هایی به‌دست آورد. لوا به ما قول داد که برای خداحافظی به مونیخ برمی‌گردد و من خوشحالم که قرار است دوباره او را ببینم.

ما البته به لطف انتقال سادیو مانه همچنان می‌توانیم پرقدرت باشیم. ما در رختکن از سادیو خیلی خوب استقبال کردیم.

درباره ماجراهای جدایی لواندوفسکی باید بگویم که هم باشگاه و هم او نشان دادند که برای یکدیگر احترام قائلند. ما حدس می‌زدیم که در نهایت این انتقال انجام خواهد شد. ولی وقتی اتفاق افتاد، هضمش برایمان سخت بود. فکر کنم خود رابرت هم حس مشابهی داشته باشد".

دیدگاه‌ها