کد خبر : 1842564 | 16 شهریور 1401 ساعت 12:00 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش بایرن به شایعات؛ خبری از جذب هری کین نیست

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، شایعات مربوط به تلاش این باشگاه برای جذب هری کین را تکذیب کرد.

واکنش بایرن به شایعات؛ خبری از جذب هری کین نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از جدایی روبرت لواندوفسکی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم نوک درجه یک است. 
آنها سعی کردند جای خالی این بازیکن را با جذب سادیو مانه تا حدی پر کنند و با این که تیم یولیان ناگلزمان در فصل جدید در زمینه گلزنی موفق ظاهر شده است اما تلاش این تیم برای یافتن جانشین لوا همچنان ادامه دارد. 
صحبت‌هایی مبنی بر احتمال جذب هری کین در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال هم به گوش می‌رسید و حتی سرمربی جوان این تیم نیز از علاقه‌اش به کار با این بازیکن صحبت کرده بود که واکنش تند آنتونیو کونته را نیز به همراه داشت. 
روز گذشته، روزنامه آلمانی بیلد خبر داد که مدیران بایرن به چارلی کین، برادر و نماینده این بازیکن، اطلاع داده‌اند که از امضای قرارداد جدید با تاتنهام خودداری کند تا آن‌ها بتوانند پیشنهادی رسمی را در تابستان سال 2023 برای جذب او ارائه کنند. 

1737027
در این خبر آمده بود که اولیور کان علاقه خاصی به این ستاره انگلیسی دارد و به دنبال این است که او را به هر شکل ممکن به مونیخ منتقل کند. 
با این حال صالح حمیدزیچ در گفتگویی که با خبرنگاران داشت این موضوع را تکذیب کرد. او گفت:«من فکر نمی‌کنم که اولیور کان به دنبال تحمیل جذب کین به این باشگاه باشد. شما می‌توانید هر ادعایی را مطرح کنید اما چنین چیزی در حال حاضر صحت ندارد.»
پیش از این صحبت‌هایی درباره امضای قرارداد جدید کین با تاتنهام مطرح شده و کونته هم از او خواسته بود که قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

دیدگاه‌ها