کد خبر : 1842772 | 17 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 41.9K بازدید | 8 دیدگاه

دروازه‌بان منفور لیورپولی‌ها به نیوکسل می‌پیوندد

یک رسانه آلمانی می‌گوید لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول، با نیوکسل به توافق رسیده و به زودی دوباره به تیمی لیگ برتری خواهد پیوست.

دروازه‌بان منفور لیورپولی‌ها به نیوکسل می‌پیوندد

به گزارش "ورزش سه"، لوریس کاریوس، بعد از اشتباهات عجیب و غریبی که درون دروازه لیورپول داشت به یکی از جنجالی‌ترین فوتبالیست‌ها تبدیل شد و بعد از تحمل کردن موجی از انتقادهای بی‌سابقه که بیشتر به تمسخر شبیه بود لیورپول را ترک کرد. او بعد از آن در باشگاه بشیکتاش ترکیه هم اشتباهات عجیب و غریبی داشت تا در نهایت این تیم ترکیه‌ای را هم ترک کند.

امروز در آلمان اشپورت1 مدعی شد کاریوس با باشگاه انگلیسی نیوکسل به توافق رسیده و به زودی راهی انگلیس می‌شود تا بار دیگر با تیمی لیگ برتری قرارداد امضا کند.

1535718

نیوکسل بعد از مصدوم شدن کارل دارلو، دروازه‌بان دومش، به دنبال سنگربانی می‌گشت که به عنوان ذخیره نیک پُپ روی نیمکت بنشیند. این رسانه آلمانی می‌گوید نیوکسلی‌ها با کاریوس به توافق رسیده‌اند تا به عنوان دروازه‌بان دوم این تیم راهی انگلیس شود.

بر اساس این گزارش کاریوس امروز به انگلیس رفته و در تستهای پزشکی نیوکسل شرکت کرده است. هنوز مشخص نیست تاریخ رسمی شدن قرارداد این دروازه‌بان آلمانی با نیوکسل چه زمانی خواهد بود.

کاریوس در حالی به انگلیس برمی‌گردد که هواداران لیورپول هنوز او را به خاطر اشتباهات هولناکش در فینال لیگ قهرمانان 2018 نبخشیده‌اند. دیداری که به دلیل اشتباهات او با پیروزی 3-1 رئال مادرید به پایان رسید.

1623318

بعد از دوران ناموفق حضور کاریوس در بشیکتاش او به صورت قرضی به یونیون برلین پیوست ولی در این تیم آلمانی هم مورد اعتماد قرار نگرفت. او تا کنون تنها پنج بار برای یونیون به میدان رفته است. قرارداد کاریوس با لیورپول امسال تابستان بالاخره به پایان رسید و او در حال حاضر بازیکن آزاد است و به صورت آزاد به نیوکسل خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها