کد خبر : 1847889 | 20 مهر 1401 ساعت 23:31 | 40.6K بازدید | 24 دیدگاه

رونالدو به خاطر کریم می‌آید

لو پاریزین: تحریم مراسم توپ طلا از سوی امباپه!

درحالی‌که کریم بنزما شانس اصلی به‌دست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.

لو پاریزین: تحریم مراسم توپ طلا از سوی امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، بهترین‌های دنیای فوتبال دوشنبه هفته آینده در شهر پاریس و در سالن تئاتر دو شاتله جمع می‌شوند تا شاهد برگزاری شصت و ششمین مراسم اهدای توپ طلا باشند.

امسال برای اولین بار گمانه‌‌زنی درباره کسانی که در این مراسم حضور نخواهند داشت جذاب‌تر از حدس و گمان درباره برنده توپ طلا شده است. چرا که تقریبا مشخص است توپ طلا به کسی جز کریم بنزما تعلق نخواهد گرفت. بنزما بعد از یک فصل فوق درخشان با پیراهن رئال و قهرمانی در چمپیونزلیگ اولین فرانسوی‌ای خواهد بود که بعد از زین‌الدین زیدان در سال 1998 این جایزه را تصاحب خواهد کرد.

دو نفری که گمانه‌زنی‌ها درباره حضور یا عدم حضورشان در این مراسم به شدت ادامه دارد کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه هستند. در فرانسه نشریه لوپاریزین می‌گوید از منابع خود دریافته که امباپه تصمیم خود برای شرکت یا عدم شرکت در مراسم توپ طلا را گرفته ولی مدیر برنامه‌های او خواسته که این تصمیم فعلا رسانه‌ای نشود. چرا که با توجه به انتشار خبر تمایل کیلیان برای جدایی از پی‌اس‌جی در ماه ژانویه شکی نیست که هر خبری به بزرگی شرکت نکردن یا شرکت کردن در مراسم توپ طلا از طرف رسانه‌ها با تفسیرهای متفاوتی روبه‌رو خواهد شد.

1752656

تنها موضوع قطعی این است که تردید امباپه درباره حضور در مراسم ربطی به رابطه او با کریم بنزما ندارد. کیلیان و کریم رابطه خیلی خوبی دارند و امباپه به هیچ وجه اعتقاد ندارد که توپ طلای امسال حق ستاره شماره 9 رئال مادرید نیست.

علت: عدم حضور بین 5 نامزد اول جایزه؟
امباپه امسال تابستان در گفت‌وگو با فرانس‌فوتبال پیش‌بینی‌اش از سه نفر اول فهرست نامزدهای توپ طلا را اعلام کرد و گفت:" بدون شک کریم نامزد اول است. او 34 ساله است و فصل پیش بهترین فصل زندگی‌اش را پشت سر گذاشته. او قهرمان چمپیونزلیگ شده و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشته. من اگر جای کریم بودم و امسال توپ طلا نمی‌بردم دیگر هرگز درباره این جایزه فکر هم نمی‌کردم. سه نفر اول به نظرم کریم، من و مانه هستیم".

همین پیش‌بینی نشان می‌دهد که امباپه چرا این روزها برای شرکت در مراسم تردید دارد. بر اساس برخی گزارش‌ها و از جمله ادعای موندو دپورتیوو در اسپانیا نام امباپه حتی در بین 5 نامزد اول هم دیده نمی‌شود. لو پاریزین می‌گوید حضور در مراسم و غیبت در عکس‌هایی که پنج نامزد اول در کنار هم می‌گیرند چیزی نیست که امباپه بتواند تحمل کند.

1752616

امباپه برای توپ طلا اهمیت زیادی قائل است. او در مصاحبه‌ای که با نیویورک‌تایمز داشت گفت:" توپ طلا دلیلی است که ثابت می‌کنند شما بهترین فوتبالیست دنیا هستید و هیچکس نمی‌تواند این را نفی کند. توپ طلا به نظر من دماسنج واقعی فوتبال است. به تاریخ این جایزه نگاه کنید. هرگز در آن نه تقلب شده و نه کسی که حقش نبوده جایزه را گرفته است. کسانی که توپ طلا برده‌اند همگی از تاثیرگذارترین چهره‌های تاریخ این ورزش هستند".

دیدگاه‌ها