کد خبر : 1958598 | 27 مرداد 1402 ساعت 20:22 | 15.9K بازدید | 17 دیدگاه

دعوت تاج از رییس فدراسیون فوتبال عربستان

امیر عبدالهیان و بن‌فرحان از فوتبال گفتند!

رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه‌ریزی‌های مشترک تصمیم‌گیری شود.

امیر عبدالهیان و بن‌فرحان از فوتبال گفتند!

به گزارش "ورزش سه"، برقراری ارتباطات سیاسی میان ایران و عربستان در ماه‌های گذشته به فوتبال نیز کشیده است. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، که چندی قبل با یاسر المسحل، رییس فدراسیون عربستان، دیدار کرده بود، حالا از او دعوت کرده که برای انجام همکاری‌های مشترک به ایران سفر کند.

امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، با اشاره به دیدار اخیر رییس و جمعی از مسئولان فدراسیون با وزیر امور خارجه گفت: نشست مدیران فوتبال و سکان‌دار دستگاه دیپلماسی کشور را می‌توان نقطه عطفی در حوزه مراودات بین المللی در حوزه فوتبال تلقی کرد. دیداری که در آن در کنار موارد کلی درباره جزییات مهمی پیرامون برنامه‌ریزی‌های آتی در حوزه فوتبال ملی کشورمان هم گفت‌وگوهای حائز اهمیتی انجام شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال افزود: فوتبال ایرانی امروز در جایگاهی قرار گرفته که وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خود با فیصل بن فرحان، همتای سعودی، باب جدیدی درباره برنامه‌های مشترک میان دو کشور در حوزه این رشته پرطرفدار خبر می‌دهد که در ادامه جلسه میان رئیس و سایر مسئولان فدراسیون رقم خورد. در این میان، باید به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، هم اشاره شود که بر مبنای همکاری‌های دو فدراسیون انجام شده و قرار است برنامه‌ریزی‌های مشترکی در این باره انجام شود.

دیدگاه‌ها