کد خبر : 1972794 | 23 مهر 1402 ساعت 19:14 | 51.6K بازدید | 24 دیدگاه

وضعیت جدید نوکمپ: این ورزشگاه را نمی‌شناسیم!

درحالیکه عملیات نوسازی ورزشگاه نوکمپ ادامه دارد امروز بخش تخریب این عملیات کامل شد و از این پس دیگر تخریب سازه‌ها انجام نخواهد شد.

وضعیت جدید نوکمپ: این ورزشگاه را نمی‌شناسیم!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا مشتاقانه خبرهای پیشرفت عملیات نوسازی ورزشگاه محبوب‌شان، نوکمپ، را دنبال می‌کنند. بارسا از زمان شروع این عملیات به ورزشگاه المپیک مونتجوئیک نقل مکان کرده و هواداران بی‌تاب بازگشت به ورزشگاه تاریخی‌شان هستند.

امروز رسانه‌های کاتالان اعلام کردند بخش تخریب عملیات ساخت و ساز بالاخره و با تخریب کامل طبقه سوم ورزشگاه به پایان رسیده است. از این پس ادامه عملیات شاهد تخریب سازه نخواهد بود.

1940365

مرحله بعدی ساخت طبقه جدیدی به جای طبقه سوم سابق نوکمپ است که قرار است با باکس‌های وی‌ای‌پی بسیار مجلل و با معماری خاصی ساخته شود. البته شرکتی که معماری عملیات را بر عهده دارد می‌گوید هواداران نباید نگران از دست رفتن شکل و شمایل تاریخی ورزشگاه‌شان باشند.

باشگاه بارسلونا ساعتی پیش با انتشار چند تصویر پایان عملیات تخریب نوکمپ را اعلام کرد. عکس‌هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این تصاویر نوکمپ به صورت ورزشگاهی دوطبقه دیده می‌شود. فوتبالدوستان که سال‌ها به تصاویر ورزشگاه نوکمپ عادت کرده‌اند از دیدن این عکس‌ها شوکه شده‌اند و می‌گویند آنچه از نوکمپ باقی مانده هیچ شباهتی به آن استادیوم آشنای تاریخی ندارد.

1940366

بارسلونا بار دیگر تاکید دارد که تمام تلاشش را خواهد کرد که در نوامبر 2024 اولین بازی‌ها در نوکمپ جدید انجام شود. ادوارد رومئو، نایب‌رئیس اقتصادی بارسا در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفته بود عملیات ساخت و ساز طبق برنامه پیش می‌رود و بارسا هیچ نگرانی‌ای از این بابت ندارد.

دیدگاه‌ها