کد خبر : 1973354 | 26 مهر 1402 ساعت 10:34 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

ابهام در اعزام به بوداپست

کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان اخراج شد

کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهانی اخراج شد تا اعزام این تیم به بوداپست در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان اخراج شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، دوم تا هفتم آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و قرار است تیم‌های ملی کاراته بانوان و آقایان کشورمان عصر جمعه تهران را به مقصد محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کند. این در حالیست که روز گذشته با تصمیم رئیس فدراسیون کاراته، هر چهار مربی عضو کادر فنی تیم ملی بانوان از کار برکنار شدند.

شنبه هفته جاری فدراسیون کاراته از آغاز اردوی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد و زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان نیز جمعه ۲۸ مهرماه اعلام شد. در چنین شرایطی روز گذشته خبر برکناری فرخنار ارباب، پگاه زنگنه، ستاره موسوی و فاطمه قاسمی هر چهار مربی عضو کادر فنی منتشر شد. موضوعی که باعث شد حضور در مسابقات قهرمانی جهان در هاله‌ای ابهام قرار گیرد.

نکته مهم اینکه کادر فنی تیم ملی بانوان در ماه‌های اخیر دچار اختلاف نظرهایی شده که در نهایت به اتخاذ چنین تصمیمی از سوی طباطبایی شد. اختلافاتی که از مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان آغاز شد. در مالزی به اوج رسید. کنار گذاشتن کوتاه مدت پگاه زنگنه و بازگشت وی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی و حواشی مرتبط با آن که روی نتایج کل تیم تأثیر منفی گذاشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی جهان، لیلا بهرامی هدایت تیم ملی را در بوداپست برعهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها