کد خبر : 1661462 | 22 دی 1398 ساعت 16:47 | 127.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهت زده؛ گیچ و حیران

تنهاترین مسی؛ این بارسا لایق تو نیست

لیونل مسی در بارسلونا تنهاتر از همیشه است. احاطه شده توسط بازیکنانی که متخصص خراب کردن روزهای باشکوه هستند. تیمی که لیاقت داشتن مسی را ندارد.

تنهاترین مسی؛ این بارسا لایق تو نیست

به گزارش "ورزش سه"،به نقل از آاس، تماشای تصویر بهت زده لیونل مسی پس از شکست بارسا در روزهای بزرگ، دیگر تبدیل به یک عادت شده است. مسی شوک زده در الیمپیکوی رم، آن سر تکان دادن های متوالی در شب تلخ آنفیلد و سپس مسی حیرت زده در ورزشگاه جده پس از شکست بارسا از اتلتیکو. شب ناگوار بعدی کدام خواهد بود؟

 

 

1468275

 

 

درست زمانی که مسی به عنوان رهبر تیم کار خودش را به درستی انجام داده، هم تیمی ها او را تنها گذاشته اند. در شب های بزرگ فصل و در بازی های تعیین کننده وقتی مسی بهترین نمایش ها را ارائه می دهد، این هم تیمی هایش هستند که با اشتباهات باورنکردنی مانع از به ثمر نشستن زحمات فوق ستاره آرژانتینی شده اند.

بازی رفت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان، بارسا با دبل مسی و گل سوارز از لیورپول پیش بود و در دقایق پایانی دمبله فرصت این را داشت تا در مقابل دروازه تقریبا خالی، لیورپول گل چهارم را به ثمر برساند اما ستاره جوان فرانسوی توپ را به آسمان زد تا لیورپول همچنان برای بازی برگشت امیدوار بماند.

در بازی برگشت، اشتباه مدافعان بارسا روی کرنری که ترنت الکساندر آرنولد ارسال کرد، فراموش نشدنی است. تنها چند ثانیه عدم تمرکز کافی بود تا لیورپول به گل چهارم خود دست یابد و معجزه را کامل کند.

 

 

Image result for MESSI ANFIELD

 

 

در فینال کوپا دل ری 2019 جا ماندن جوردی آلبا از سولر کفایت می کرد تا بارسا یک جام دیگر را نیز از دست بدهد. دو شب پیش و در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا و در حالی که بارسا تا ده دقیقه به پایان 2-1 از اتلتیکو پیش بود، اشتباهات فردی متوالی از گریزمان، دی یونگ، اومتیتی،پیکه و بوسکتس کار دست آبی اناری ها داد و علی رغم درخشش مسی و گلزنی او، بارسا بازی را ناباورانه واگذار کرد.

 

عملکرد مسی از یک سال و نیم پیش که بازوبند کاپیتانی بارسا را از اینیستا دریافت کرد، فوق العاده بوده است. بازوبندی که از افسانه هایی چون پویول، ژاوی و اینیستا به ارث برده، کاملا برای مسی خوش یمن بوده است.

از همان روز اول، او در نوکمپ خطاب به هواداران وعده فتح شیرین ترین جام یعنی لیگ قهرمانان را داد. جملاتی که نشان می داد مسی حالا بیش از گذشته احساس مسئولیت می کند و از حالت یک فوق ستاره در سایه خارج شده است. مسی به عنوان کاپیتان، حالا نقش بیشتری در بارسا بر عهده گرفته است. از هدایت تیم در داخل زمین گرفته تا راهنمایی بازیکنان جوان تر در تمرینات و حتی خارج از تمرین و بازی. 

فوق ستاره ای که در مدت اخیر تلاش زیادی داشته تا عثمان دمبله بی انضباط و یاغی را به مسیر درستی برگرداند. 

 

 

1456177

 

 

سال فوق العاده مسی با فتح ششمین توپ طلا، ششمین کفش طلا و بهترین بازیکن سال فیفا همراه بود ولی مسی فراتر از همه اینها خواستار قهرمانی های تیمی است. بارسا فصل گذشته تنها موفق به فتح لالیگا شد که این برای مسی کافی نیست. 

ترس از باخت و توهم شکست در روزهای بزرگ که در دو سال اخیر بارسا را اسیر خود کرده، تمرکز مسی را نیز به هم زده است. مسی این روزها افسرده، ناتوان و ناراحت است.

او پس از شکست برابر اتلتیکو، به حمایت از ارنستو والورده پرداخت و تاکید کرد که سرمربی در ناکامی های اخیر کوچکترین تقصیری ندارد. مسی برای سرمربی خود احترام زیادی قائل است اما تبعات شکست در سوپرکاپ، بسیار سنگین تر از حد تصور بود تا جایی که حمایت های مسی نیز کفایت نکرد و والورده اکنون در آستانه برکناری قرار دارد.

 

 

Related image

 

 

مسی جام های بیشتر و بزرگتری می خواهد. او به زودی 33 ساله خواهد شد و همانطور که در مراسم توپ طلا گفت، به پایان دوران فوتبالش نزدیک می شود.

با این حال مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا، همچنان خود را قدرتمند و برتر می داند اما سوال اینجاست که این تیم بارسلونا همه آنچه که باید را به مسی خواهد داد؟

اخیرا تعداد شب هایی که مسی در آن احساس تنهایی کرده، بیش از حد تصور شده است. شب هایی که او به هم تیمی هایش نگاه کرده و تنها ترس و توهم از شکست را در آنها پیدا کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها