کد خبر : 1684029 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 12:06 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌لینی:

رونالدو در چمپیونزلیگ موتورهایش را روشن می‌کند

جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس، با ستایش از کریس رونالدو، اعلام کرد که این ستاره پرتغالی در دیدارهای چمپیونزلیگ، در سطح بالاتری از رقابت های داخلی بازی می کند.

رونالدو در چمپیونزلیگ موتورهایش را روشن می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که در سال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، یک بار با منچستریونایتد و چهار بار با رئال موفق به فتح چمپیونزلیگ شد. این در حالی است که یوونتوس آخرین بار در سال 1996 موفق شد در این رقابت ها به قهرمانی برسد و در سه حضور اخیر در فینال این رقابت ها، مغلوب میلان، بارسلونا و رئال شد. آنها این فصل هم در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 1-0 مغلوب لیون شدند.

در این بین، کیه لینی معتقد است که رونالدو در رقابت های اروپایی، در سطح متفاوتی بازی می کند.

 

1495338

 

او در گفتگوی اینستاگرامی با کریستین ویری گفت:" کریستیانو حتی با اینکه آن مشکل زانو برای یک ماه و نیم کارش را سخت کرده بود، باز هم خوب کار کرد. او سبک بازی اش را نسبت به روزهای جوانی اش تغییر داد. سطح بازی او در دیدارهای بزرگ افزایش پیدا می کند. شاید مقابل تیم های کوچک، او نمایشی ارائه می دهد که معمولی به نظر برسد. اما مقابل تیم های بزرگ، او شگفت انگیز است. او در چمپیونزلیگ راه می افتد. او می داند چه چیزی در راه است و موتورهایش را روشن می کند."

دیدگاه‌ها