کد خبر : 1685700 | 05 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: سخت‌ترین حریفی که داشتم خاویر زانتی بود

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد از خاویر زانتی به عنوان سخت‌ترین حریف دوران فوتبالش یاد کرده و می‌گوید زانتی حتی یک بار بینی او را شکسته است.

گیگز: سخت‌ترین حریفی که داشتم خاویر زانتی بود

به گزارش "ورزش سه"، رایانگ گیگز، سرمربی این روزهای تیم ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید خاویر زانتی، اسطوره آرژانتینی باشگاه اینترمیلان سخت‌ترین حریف او در دوران فوتبالش بوده. گیگز اشاره می‌کند که زانتی حتی یک بار در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 1999 در جریان دیدار دو تیم بینی او را شکسته است.

 

1498710

 

گیگز و زانتی که این روزها نایب‌رئیس اینترمیلان است، در دوران فوتبالی خود تنها چهار بار به مصاف هم رفته‌اند. با اینحال گیگز می‌گوید سرسخت بودن زانتی و کیفیت بالای فوتبالش باعث شده او را به عنوان سخت‌ترین حریف دوران فوتبال خود انتخاب کند.

 

رایان گیگز در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد گفت:" سخت‌ترین حریفی که با او بازی کرده‌ام خاویر زانتی از اینترمیلان است. زانتی تمام مدت می‌دوید و چون سابقه هافبک بودن هم داشت خیلی راحت می‌توانست با توپ کار کند. حتی یک بار در جریان بازی یک‌چهارم نهایی اروپا که آنها بازی داشتیم بینی من را شکست. زانتی هر چه یک مدافع لازم دارد را یکجا داشت".

 

1498709

 

البته نگاه تحسین‌آمیز گیگز نسبت به زانتی دوطرفه است. این دو در سال 2014 بازنشسته شدند و زانتی همان زمان در یک جلسه پرسش و پاسخ گفته بود:" دوئل شخصی‌مان را خوب یادم می‌آید. تو سخت‌ترین حریفی هستی که تا حالا با آن بازی کرده‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها