کد خبر : 1691645 | 04 تیر 1399 ساعت 22:19 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج تکراری فرهاد با لباس سفید در جنوب ایران؛

دوباره مجیدی، دوباره رفعتی، دوباره خوزستان!

سرمربی جوان استقلال با اعتراضات متعدد به اخراج کریمی، خودش هم اخراج شد و به سوی سکوهای خالی از تماشاگر فولاد آره‌نا هدایت شد.

دوباره مجیدی، دوباره رفعتی، دوباره خوزستان!

به گزارش "ورزش سه" هر چند دوئل استقلال و فولاد با جذابیت نه چندان بالایی در نیمه نخست دنبال شد اما بازهم رد و بدل شدن دو گل باعث شده بود تا پس از مدت‌ها از سرگیری مسابقات، رقابت نسبتاً میان دو تیم شکل گیرد؛ یک سوی میدان روزبه چشمی جلو کشید و توانست برای آبی‌ها گلزنی کند و آن‌سوی میدان هم، موسی کولیبالی مدافع میانی فولادی‌ها با ضربه سر دروازه حسینی را فرو ریخت. البته که فرشاد احمدزاده هم توانست یکبار تیرک دروازه حسینی را به لرزه در بیاورد.

 

پس از کولینگ بریک اما ورق بازی برگشت؛ هم کیفیت فنی آن افت کرد و هم حواشی زیاد شد. هر چند که طبق پروتکل‌های بهداشتی اعتراض به داور ممنوع است اما با هر سوت سیدعلی بازیکنان به سمت او یورش می‌بردند. در یک صحنه که دوربین های تلویزیونی نتوانستند آن را ثبت کنند، علی کریمی برخوردی با بازیکن فولاد داشت که سیدعلی بلافاصله ستاره استقلال را اخراج کرد.

پس از این اخراج، حواشی بازی به اوج رسید و مسابقه از جریان افتاد؛ تا جایی که مجیدی هم وارد میدان شد و اعتراضات فراوانی را به داور وارد کرد که منجر شد تا مجیدی از کنار زمین اخراج و به سکوها هدایت شود. اتفاقی تکراری که حدود یکسال قبل، برای سرمربی جوان آبی‌ها کمی آن‌طرف‌تر از اهواز در آبادان رخ داده بود!

 

جالب این‌که در آن بازی هم لباس مجیدی سفید بود و ناظر داوری هم داوود رفعتی بود؛ در آن بازی گل سالم استقلالی‌ها که بعدا اکبریان داور بازی هم به اذعان داشت مردود اعلام شده بود و مجیدی هم علیه داور فوران کرد تا اینکه از گوشه زمین اخراج شد.

حالا پس از حدود یکسال، دوباره همان اتفاقات اینبار به بهانه اخراج علی کریمی برای فرهاد مجیدی رخ داد؛ داوود رفعتی هم سعی داشت شرایط مدیریت کند اما ناکام بود. شاید مهم‌ترین تفاوت نسبت به بازی گذشته، قاضی میدان بود که این‌بار سید مهدی سید علی قاضی میدان بود.

 

بدون شک در نیمه دوم، اخراج مجیدی و علی کریمی می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد فنی آبی‌ها ایفا کند که باید دید سرانجام چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد و عایدی استقلالی‌ها از سفر به اهواز، چند امتیاز خواهد بود؟

دیدگاه‌ها