کد خبر : 1705293 | 11 شهریور 1399 ساعت 09:10 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید خطر ابتلا به کرونا را به حداقل برسانیم

رئیس فدراسیون کاراته: عجله ای برای شروع اردوها نداریم

رئیس فدراسیون کاراته دلیل اصلی عدم برگزاری اردوهای تیم ملی و مراسم اختتامیه لیگ سال گذشته را به خاطر شرایط صعودی بیماری کرونا اعلام کرد.

رئیس فدراسیون کاراته: عجله ای برای شروع اردوها نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سید حسن طباطبایی در خصوص آغاز اردوهای تیم های ملی کاراته، اظهار داشت: برای برگزاری اردوها پروتکل‌های بهداشتی را تنظیم و به ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارسال کردیم. در این رابطه نیز از ستاد کمک گرفتیم تا بتوانیم تمرین اردویی کاراته‌کاران را برگزار کنیم. البته عجله‌ای برای این کار نداریم چون به منظور برگزاری اردوها بر عکس برخی از فدراسیون‌ها مشکلات بیشتری به لحاظ سخت‌افزاری داریم.

وی ادامه داد: باید تمهیدات سفت و سختی را داشته باشیم تا با این پروتکل‌ها به سمتی برویم تا خطر ابتلا به بیماری به حداقل برود. چون خدایی نکرده فقط یک نفر کرونا بگیرد کل تیم با مشکلاتش درگیر می‌شوند و کار را برای ما سخت می‌کند. 

 

رئیس فدراسیون کاراته تاکید کرد: همچنین اولین رویدادی که برای کسب سهمیه خواهیم داشت اواسط اسفند ماه برگزار می‌شود. بر همین اساس در  بحث پروتکل‌ها با دقت بیشتری ارزیابی مجدد و دقیق می‌کنیم و سپس برنامه‌ها را اعلام خواهم کرد.

وی افزود: بالطبع نگرانی‌ها و دغدغه‌های زیادی در مورد برگزاری اردوها داریم که باید کارهای اولیه انجام شود و سپس با مشورت کادر فنی مباحث رسیدگی شود تا در نهایت تصمیم بگیریم. 

 

طباطبایی درباره عدم برگزاری مراسم اهدای مدال به تیمهای برتر لیگ کاراته یادآور شد: قصد داشتیم مراسم اختتامیه لیگ را قبل از ماه محرم انجام بدهیم. با توجه به اینکه بیماری کرونا سیر صعودی پیدا کرد و برخی از مربیان و بازیکنان باید از شهرستان‌ها به تهران می‌آمدند، به همین دلیل دست نگه داشتیم تا کمی اوضاع کرونا بهتر شود و سپس مراسم اختتامیه لیگ را با رعایت نکات بهداشتی برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها