کد خبر : 1745608 | 06 فروردين 1400 ساعت 19:25 | 63.4K بازدید | 13 دیدگاه

کارلو پینسولیو:

رونالدو در تمرینات اکثر ضربات آزادش را گل می کند

کارلو پینسولیو، دروازه بان سوم یوونتوس، دلیل عدم موفقیت کریستیانو رونالدو در ضربات آزاد را بدشانسی تلقی می‌کند.

رونالدو در تمرینات اکثر ضربات آزادش را گل می کند

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو از زمان حضور در یوونتوس 72 بار پشت ضربات ایستگاهی قرار گرفته اما تنها یک مرتبه موفق به گلزنی شده است. در واقع بسیاری معتقد هستند که فوق ستاره پرتغالی باید این نقش را به دیگر ستاره های یوونتوس واگذار کند چرا که نشان داده توفیق چندانی در این بخش ندارد.

 

با این حال دروازه بان سوم یوونتوس به حمایت از رونالدو پرداخته و می گوید بدشانسی باعث عدم موفقیت رونالدو در ضربات آزاد بوده است. کارلو پینسولیو در این باره گفت: "کریستیانو در تمرینات نیز پشت ضربات آزاد می‌ایستد و مرتبا آنها را تبدیل به گل می کند. من نمی‌دانم که چرا در مسابقات نمی‌تواند این کار را انجام دهد. شاید دلیل این مسئله بدشانسی باشد.

 

 

1585008

 

 

من دوستی خوبی با رونالدو دارم و برخی اوقات هم‌تیمی‌هایم مسخره ام می کنند و می گویند که با تیم ملی پرتغال به یورو می‌روم. رونالدو یک پسر ساکت است. او ساده است و دوست دارد دائم بخندد و شوخی کند."

 

شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس: "من نمی‌دانم اما امیدوارم او در یوونتوس باقی بماند چرا که برای ما خیلی تاثیرگذار است. یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده‌ است. امیدوارم و فکر می‌کنم که او در این جا بماند. از لحاظ تئوری او در یوونتوس می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد."

 

 

1585010

دیدگاه‌ها