کد خبر : 1471681 | 11 آبان 1396 ساعت 17:12 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نظرمحمدی: در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم.

نظرمحمدی: در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم, علی نظرمحمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پارس جنوبی و سپیدرود رشت که با شکست 3 بر یک تیمش همراه بود گفت: تیم ما خوب بازی کرد اما در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم و گل‌ خوردیم.

 

سرمربی سپیدرود ادامه داد: با همه این مسائل من از عملکرد شاگردانم رضایت دارم چرا که آنها نهایت تلاش خود را کردند. انشاءالله در بازی‌های آینده 3 امتیاز را کسب و شکست امروز را جبران خواهیم کرد.

 

نظرمحمدی در ارتباط با عدم حضورش در نشست خبری پیش از مسابقه گفت: روز گذشته به خاطر جراحی دندانم نتوانستم به نشست خبری بیایم و این موضوع را از طریق روابط عمومی باشگاه به خبرنگاران اعلام کردم. حتی گفتم دستیارم به جای من به نشست بیاید که خود شما قبول نکردید حالا اینکه چرا گله دارید را نمی‌دانم.

 

وی در پاسخ به این سوال که بیش از این گفته می‌شد به خاطر تأخیر در پرواز به نشست خبری نیامدید اما امروز حرفی دیگری می‌زنید عنوان کرد: اتفاقا تأخیر در پرواز هم وجود داشت و این موضوع را هم بی‌جهت اعلام نکردیم. به هر حال نمی‌دانم مشکل شما چیست اگر ناراحتید که به نشست خبری پیش از بازی نیامدم همین‌جا عذرخواهی می‌کنم.

 

نظرمحمدی با اشاره به داوری دیدار تیمش با پارس جنوبی خاطرنشان کرد: از قضاوت علی صفایی داور مسابقه بسیار گله‌مندم او همه خطاهای 50-50 به سود حریف سوت می‌زد. در یک صحنه بازیکن حریف با آرنج مهاجم ما را زد که داور گفت که صحنه را ندیده و اگر می دید قطعاً باید اخراج می‌کرد. دقیقه 32 در یک توپ ارسالی از سمت چپ مدافع پارس روی تهیدست مهاجم ما مرتکب خطا شد که به اعتقاد من باید صددرصد پنالتی می‌گرفت اما از این صحنه به راحتی چشم‌پوشی کرد. در کل از روند داوری امروز رضایت ندارم.

 

سرمربی سپیدرود در ارتباط با اینکه چرا گفته می‌شود سازمان لیگ حامی تیم‌های شمالی است و به همین خاطر بازی پارس و سپیدرود را دو روز دیرتر برگزار کرد، یادآور شد: شما در جریان خیلی از مسائل قرار ندارید. سازمان لیگ برای اینکه زمان یک بازی را مشخص کند نیاز به هماهنگی با تیم خاصی ندارد. برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای فصل به باشگاه‌ها اعلام شده و در آن آمده تیم‌هایی که ملی‌پوش ندارند ممکن است بازی‌هایشان جابه‌جا شود. اتفاقی که بعد از بازی تیم ما با پیکان رخ داد و مجبور شدیم به خاطر جابه‌جایی 4 روز بعد به اصفهان برویم و با سپاهان بازی کنیم. ما در شرایط خیلی سخت و بدون استراحت راهی اصفهان شدیم.

 

سرمربی سپیدرود در واکنش به اظهانظر یکی از خبرنگارها مبنی بر اینکه با انتقاد از داور برد تیم پارس را لوث کند عنوان کرد: من به هیچ‌وجه مسائل فنی تیم پارس را نقد نکردم. این تیم واقعاً شرایط خیلی خوبی دارد و به نظر شما قصد دارید القاء کنید که من دارم تیم پارس را زیرسوال می‌برم. اگر الان تیم پارس در صدر جدول قرار دارد به خاطر برنامه‌ریزی خوب این تیم و نفراتی است که به تیمش اضافه کرد.

 

دیدگاه‌ها