کد خبر : 1694579 | 18 تیر 1399 ساعت 14:36 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

فصل بعد با اقتدار به لیگ‌برتر صعود می‌کنیم

منیعی: سابقه مربیگری من از نصرتی بیشتر است

سرمربی جدید تیم فوتبال دسته اولی گل ریحان بعد از برکناری محمد نصرتی گفت: من خیلی از تیم‌ها سرمربی بود و سابقه ‌ام از نصرتی بیشتر است او فقط در همین تیم سرمربیگری کرده است.

منیعی: سابقه مربیگری من از نصرتی بیشتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، میثم منیعی در خصوص پیوستنش به تیم گل ریحان اظهار داشت: دوستان خوبی در راس مجموعه دارم و از روزی که مالکیت این باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده گرفتند به من پیشنهاد همکاری دادند. از من برای مدیر فنی تیم درخواست همکاری شد اما قبول نکردم. چون محمد نصرتی از دوستان خوبم است.

وی افزود: خواستم تمرکزش بهم نخورد. خیلی تلاش کردیم نصرتی از تیم جدا نشود. در تعطیلات و آن زمانی که تیم نتیجه نگرفت، تلاش‌های بسیاری انجام شد تا او در تیم بماند، اما فوتبال همین است. همانطور که نصرتی به جای کمالوند آمد، یک روزی هم می رود.بعد از قطع همکاری او با من صحبت کردند و من هم تمایل زیادی به این کار نداشتم. چون مدیرعامل از من درخواست کرد در این تیم حضور پیدا کردم و امیدوارم در 6 بازی باقیمانده نتیجه لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم.

سرمربی تیم گل ریحان در مورد مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: مهم این است مشکلات مالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در چه چیزی بدانیم. فجر سپاسی چقدر پول گرفته است؟ آنها مشکلات مالی دارند؟ در این تیم مربیان 80 درصد،‌ قراردادشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و بازیکنان بین 60 تا 70 درصد پول گرفته‌اند. من از جزئیات قراردادها خبر ندارم ولی با همین قرارداد از اول فصل فعالیت کردند. من خودم تمایل دارم بازیکنانشان به حقشان برسند. باید فکری کنیم بازیکن‌ها راضی باشند.

منیعی خاطرنشان کرد: هنوز 6 بازی تا پایان فصل مانده است. در قدیم فصل تمام می‌شد و ما هنوز 50 درصد از پولمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگرفته بودیم. در این تیم قراردادهای خوبی وجود دارد، اعداد بالا است. این قراردادها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در لیگ برتر هم نمی‌بندند. در گل ریحان فصل قبل بازیکنی بود که یک میلیارد و 300 پول گرفت و این باشگاه به تعهداتش عمل کرده است. با شناختی که از مالک و مدیرعامل باشگاه دارم آدم‌های خوش حسابی هستند و تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بدترین شرایط حفظ کردند و قطعا هدفشان تیم‌داری در لیگ برتر است.

 

وی تصریح کرد: ما 8 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم و ناامید نیستیم. با همه تیم‌های بالای جدول بازی داریم. ما کار خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم بتوانیم صعود کنیم.

منیعی در خصوص انتقادها به سابقه مربیگری‌اش اظهار داشت: اگر من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با کمالوند بسنجد بله، سابقه کمتری دارم ولی من از نصرتی باتجربه‌تر هستم. من از فوتبال پایه تهران، دسته یک، آسیا ویژن، لیگ دو و سه سرمربی بوده‌ام. در لیگ برتر هم کمک فیروز کریمی بودم. نمی‌دانم سابقه یعنی چه، اگر من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با نصرتی مقایسه می‌کنند، او جایی نبوده است و فقط همین جا مربی گری کرده‌. اگر دنبال مسائل دیگری هستند و خط می‌گیرند چیزی نمی‌گویم. من فوتبالیست ملی این مملکت بوده‌ام و 20 سال سابقه بازیکنی دارم و چیزی از مربی قبلی کمتر ندارم.

 

وی اظهار داشت: من از دیشب با نصرتی تماس گرفتم. او جوابم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداده است، فکر می‌کنم کمی ناراحت باشد و حق هم دارد. فوتبال همین است اگر من سرمربی نمی‌شدم به دنبال مرزبان و پاشازاده می‌رفتند. شما ببینید در این فوتبال به امیر قلعه‌نویی،‌ علی پروین و علی دایی چه کردند، چگونه از تیم‌هایشان کنار گذاشتند.

سرمربی گل ریحان خاطرنشان کرد: برای ما این 6 بازی مهم است. برای فصل بعد قرار است بودجه کافی در نظر گرفته شود و من قول می‌دهم فصل بعد تیم ما با اقتدار به لیگ برتر صعود می‌کند با توجه به این که من خودم تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بندم.

دیدگاه‌ها