کد خبر : 1868988 | 18 بهمن 1401 ساعت 09:56 | 485 بازدید | 0 دیدگاه

دیدار صدیقی با وزیر ورزش و جوانان

سجادی: وزارت ورزش حامی ووشو است

رئیس فدراسیون ووشو روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سجادی: وزارت ورزش حامی ووشو است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو عصر روز گذشته(دوشنبه - 17 بهمن ماه) با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو‌ کرد. در این نشست پیرامون موضوعات مالی، برنامه‌های آتی ووشو و اقدامات انجام شده، صحبت و تبادل نظر صورت گرفت.

در این دیدار صمیمی، حمید سجادی با بیان اینکه ووشو و‌ کوراش اهمیت بالایی برای ورزش‌ کشور دارند، گفت: فدراسیون ووشو می‌تواند تاثیر بسزایی در رده کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی داشته باشد. از این رو ما در وزارت ورزش و جوانان همواره حامی ووشو بوده و در کنار این فدراسیون هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو طی این مدت نتایج خوبی کسب کرده و باعث بالا رفتن پرچم کشورمان در عرصه‌های بین‌الملی شده است. به درخشش این دو رشته یعنی ووشو و کوراش در بازی‌های آسیایی امیدواریم. همچنین به زودی تفاهم‌نامه مالی فدراسیون ووشو و وزارت ورزش امضا خواهد شد و تمام قد از این فدراسیون حمایت خواهیم کرد.

در این دیدار علاوه بر سجادی و صدیقی، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغى نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان استان لرستان در مجلس شوراى اسلامى و حسن کوه‌کمرى از پیشکسوتان ووشو حضور داشتند.

دیدگاه‌ها