کد خبر : 1934117 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 19:18 | 28.9K بازدید | 21 دیدگاه

ربیعی‌فر: برد پرسپوليس غیرممکن نیست

مربی گل‌گهر سیرجان از انگیزه و آمادگی بازیکنان این تیم برابر پرسپوليس خبر داد.

ربیعی‌فر: برد پرسپوليس غیرممکن نیست

به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر این بار برای حضور در جمع چهار تیم برتر جام‌حذفی و نزدیک شدن به جام قرعه سختی را پیش رو دارد و باید از پرسپوليس در استادیوم آزادی عبور کند.

مازیار ربیعی‌فر مربی گل‌گهر درباره شرایط این تیم برابر پرسپوليس گفت: یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود. تمرینات تاکتیکی مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با آمادگی ذهنی مناسبی پا به این بازی خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: پرسپوليس هفته گذشته برد ارزشمندی داشته و با روحیه بالا و سود بردن از امتیاز خانگی برابر ما حاضر خواهد شد. با این حال ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم که باعث می‌شود با امیدواری زیادی این دیدار را دنبال کنیم. قطعا اگر تمرکز کافی را در تمام دقایق بازی داشته باشیم قادر خواهیم بود به نتیجه مدنظر برسیم.

ربیعی‌فر درباره بحث داوری این چند وقت اخیر گفت: این مشکل برای تمام تیم‌ها بوده و واقعا در جریان بازی بازیکنان و اعضای تیم را عصبی کرده و تمرکز را از آنها دور می‌کند. گل‌گهر می‌تواند یک سریال کامل از اشتباهات داوری علیه خود تهیه کند و این مسئله در چند فصل اخیر کاملا تیم ما را عذاب داده است. با این حال امیدوارم یک قضاوت خوب را برای هر دو تیم شاهد باشیم و نتیجه با عملکرد بازیکنان و تدابیر تاکتیکی ثبت شود.

مربی گل‌گهر با اشاره به جاه‌طلبی این تیم گفت: سه بازی باقی مانده و قطعا سخت‌ترین قرعه نصیب ما شده است. با این حال بازیکنان ما قادر خواهند بود یک روز خوب را در آزادی پشت سر بگذارند و بردن پرسپوليس غیرممکن نیست. آنها در لیگ چهار شکست داشته‌اند و چرا بازیکنان ما نتوانند؟

دیدگاه‌ها