کد خبر : 1965859 | 25 شهریور 1402 ساعت 18:17 | 29.8K بازدید | 32 دیدگاه

مگر می‌شود ارلینگ این را گل نکند؟

واقعیت را بپذیریم: هالند هم انسان است!

ارلینگ هالند، ستاره گلزن منچسترسیتی، در دقایق اولیه دیدار این تیم مقابل وستهم موقعیتی عالی را در چند قدمی دروازه حریف از دست داد.

واقعیت را بپذیریم: هالند هم انسان است!

به گزارش "ورزش سه"، هر بار که منچسترسیتی به میدان می‌رود، در هر تورنمنتی و چه در خانه و چه خارج از خانه، همه نگاه‌ها برای گلزنی به ساق‌های یک بازیکن دوخته می‌شود: ارلینگ هالند.

این انتظار گلزنی از ستاره بلندقامت نروژی البته بی‌دلیل نیست. فارغ از آمارهای درخشان او در فصل‌های گذشته و حتی فصل گذشته، فصلی که سیتی موفق به ثبت سه‌گانه‌ای تاریخی شد، کافی است در فصل جاری به آمار گلزنی او نگاه کنیم.

هالند در چهار بازی اول فصل منچسترسیتی در لیگ برتر 6 گل به ثمر رسانده است. غول نروژی فصل را به با ثمر رساندن دو گل مقابل برنلی در هفته اول آغاز کرد، در بازی دوم مقابل نیوکسل موفق به گلزنی نشد اما در هفته سوم با گلی که وارد دروازه شفیلد یونایتد کرد آن بازی را به فراموشی سپرد. او در هفته چهارم اولین هت‌تریک این فصل را ثبت کرد و در جریان پیروزی 5-1 سیتی مقابل فولام سه گل به ثمر رساند.

1925828

هالند در فیفا دی سپتامبر به اردوی تیم ملی کشورش نروژ ملحق شد و در جریان پیروزی 2-1 مقابل گرجستان هم گلزنی کرد.

ستاره نروژی امروز در هفته پنجم با پیراهن منچسترسیتی به مصاف وستهم رفته است. در دقیقه 15 مسابقه همه چیز آماده بود تا او هفتمین گل فصلش را به ثمر برساند.

دوکو، خرید جدید سیتی، با حرکتی تکنیکی مدافعان وستهم را فریب داد و توپ را به دیگر خرید سیتیزن‌ها گواردیول رساند. این ستاره کروات توپ را در مقابل دهانه دروازه برای هالند فرستاد که هیچکس او را نگرفته بود. ستاره نروژی که در حالت عادی این توپ‌ها را به راحتی به گل تبدیل می‌کند به شکلی عجیب توپ را به بیرون فرستاد تا هواداران سیتی با نگاه‌های متعجب از خودشان بپرسند چطور ممکن است هالند چنین توپی را گل نکند؟

از بخت بد ارلینگ هالند در ادامه مسابقه وستهم در دقیقه 36 توسط وارد-پراوس به گل رسید و حالا سیتیزن‌ها از حریف عقب افتاده‌اند. باید دید آیا هالند در ادامه می‌تواند بی‌‌دقتی‌اش را جبران کرده و بازگشت سیتی در این بازی را رقم بزند؟

دیدگاه‌ها