کد خبر : 1392007 | 12 بهمن 1395 ساعت 13:36 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست سرخ پوشان پاسخ می‌دهد:

صداوسیما و مشکلات مالی پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اوضاع مالی این باشگاه می گوید مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما درصددیم این مشکلات را برطرف کنیم، متاسفانه به غیر از هزینه‌های جاری، بدهی‌های معوق هم مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرده است.

صداوسیما و مشکلات مالی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی اکبر طاهری در رابطه با مشکلات پرسپولیسی ها می گوید: متاسفانه از نظر ساختاری هنوز به اهدافی که مدنظرمان بود نرسیده‌ایم، متاسفانه هنوز در بخش سامانه هواداری مشکلاتی با صداوسیما داریم، این سازمان همکاری لازم را در این زمینه با ما ندارد.


او در رابطه با موضوع بلیط فروشی ادامه می دهد: قرار بود با دستور آقای تاج، بلیت‌فروشی بازی‌ها به باشگاه‌ها واگذار شود با وجود اینکه خود ایشان هم این موضوع را پیگیری کردند، هنوز به نتیجه نرسیدند و ما در این بخش نمی‌توانیم خودمان درآمدزایی کنیم. به همین خاطر از نظر درآمد در این بخش‌ها مشکلاتی برای ما وجود دارد اما در بخش سامانه هواداری فعالیت لازم را انجام می‌دهیم و با کمک هواداران مشکلات جاری باشگاه برطرف می‌شود.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با مشکلات مالی این تیم گفت: به هر حال مشکلاتی وجود دارد اما درصددیم این مشکلات را برطرف کنیم، متاسفانه به غیر از هزینه‌های جاری، بدهی‌های معوق هم مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرده است، مطمئنا با کمک هواداران این مشکلات هم به زودی برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها