کد خبر : 1678808 | 28 فروردين 1399 ساعت 10:50 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال از سری گیری سری آ تا یک ماه دیگر

مدیر انستیتو بیماری‌های عفونی ایتالیا می‌گوید لیگ سری آ ممکن است تا یک ماه دیگر پشت درهای بسته و با رعایت تمهیدات سخت‌گیرانه بهداشتی از سر گرفته شود.

احتمال از سری گیری سری آ تا یک ماه دیگر

به گزارش "ورزش سه"، مدیر انستیتو بیماری‌های عفونی ایتالیا که در این کشور مرجع رسمی بررسی و تصمیم‌گیری درباره بیماری‌های با منشع عفونی است می‌گوید لیگ سری آ ممکن است تا یک ماه دیگر در پشت درهای بسته و البته با رعایت تمهیدات سخت‌گیرانه بهداشتی از سر گرفته شود.

 

1491124

 

جیووانی رزا مدیر انستیتو سوپریرو دی سانتیا در ایتالیا در این باره به وبسایت فوتبال‌ایتالیا گفت:" در شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم سری آ نمی‌تواند از سر گرفته شود ولی تا یک ماه دیگر این احتمال وجود دارد که لیگ دوباره شروع شود. البته بدون حضور تماشاچی و با تمهیدات سخت‌گیرانه بهداشتی".

 

رئیس انستیتو بیماری‌های عفونی ایتالیا در ادامه گفت:" از سر گیری هر رویداد عمومی‌ای بدون شک با ریسک همراه خواهد بود. وظیفه ما این است که چنین ریسک‌هایی را تا جای ممکن کاهش دهیم و این کار تنها از طریق قوانین و دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه ممکن است. انستیتوی ما در حال بررسی این تهمیدات است تا بازیکنان، کادر فنی و همه اعضای جامعه فوتبال با حداقل ریسک مواجه باشند".

 

1491123

 

دیروز  هم فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد در صورتیکه قرار شود رقابتهای سری آ از سر گرفته شود، پیش از شروع آماده‌سازی تیمها همه بازیکنان و کادر فنی تیمها باید تست ویروس کرونا داده و سپس در کمپ‌های تمرینی قرنطینه شوند.

 

 

دیدگاه‌ها