کد خبر : 1717781 | 17 آبان 1399 ساعت 08:50 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین حقیقی با کلین شیت شروع کرد

نیما میرزازاد دروازه بان جوان نساجی که با رفتن علیرضا حقیقی تبدیل به مرد شماره یک این تیم شده است در مصاف با آلومینیوم اراک نمایش خوبی در دروازه داشت و شروع کارش با کلین شیت بود.

جانشین حقیقی با کلین شیت شروع کرد 

به گزارش "ورزش سه"، سنگربان تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 فصل گذشته هم در یکی دو بازی در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمد اما بعد از اشتباهاتی که در بازی با سایپا داشت دیگر مورد اعتماد قرار نگرفت و جای خود را به علیرضا حقیقی داد. اما این فصل وحید فاضلی مربی جوان نساجی با رفتن علیرضا حقیقی به این دروازه بان اعتماد کرد و حاصل این اعتماد  نمایش خوب نیما میرزازاد در بازی با آلومینیوم اراک بود. در این بازی اگر چه تیم میهمان سه گل زد اما پیش از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک با حملات این تیم بیشتر روی ارسال ها مواجه شد که نیما با خروج های خوب خود نشان داد از آمادگی و اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و می خواهد یک فصل متفاوت را برای خود و تیمش رقم بزند. نیما میرزازاد در دوره ای که سنگربان تیم ملی جوانان بود از سوی کارلوس کی روش به عنوان دروازه بان تمرینی به اردوی تیم ملی دعوت می شد تا با تمرین در کنار دروازه بان های تیم ملی کسب تجربه کند. 

 

همان طور که باشگاه نساجی به مربی جوانش یعنی وحید فاضلی اعتماد کرد و هدایت تیم را به او سپرد وحید فاضلی هم با اعتماد به نیما میرزازاد نشان داد از بازی دادن به جوان ها در ترکیب نساجی ابایی ندارد و براین باور است با بازی دادن به دروازه بان تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 هم می تواند او را رو کند و هم نساجی صاحب یک دروازه بان خوب و آینده دار شود. نیما بر خلاف فصل قبل اینبار درون دروازه نساجی با اعتماد به نفس نشان داد و این بدین معنی بود که برای این نمایش به خوبی از نظر فنی و روحی و روانی آماده شده است.

 

1541788

دیدگاه‌ها