کد خبر : 1725530 | 25 آذر 1399 ساعت 13:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: تجربه تیاگو سیلوا امید چلسی در لیگ قهرمانان

فرانک لمپارد می‌گوید تیاگو سیلوا در لیگ قهرمانان تاثیرگذارترین مهره چلسی خواهد بود و آبی‌های لندن روی او حساب ویژه ای باز کرده اند.

لمپارد: تجربه تیاگو سیلوا امید چلسی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی با ستایش از تیاگو سیلوا می‌گوید او باید در لیگ قهرمانان برای چلسی در نقش یک رهبر ظاهر شود. سیلوا در حال حاضر موفق شده جایگاهش را به عنوان یکی از رهبران چلسی تثبیت کند و لمپارد می‌گوید به خصوص در لیگ قهرمانان از او انتظار زیادی دارد.

 

1553779

 

لمپارد که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با اتلتیکو مادرید دیدار می‌کند در این باره گفت: " تیاگو سیلوا برای ما مهم خواهد بود البته او تنها بازیکن مهم ما نیست. لیگ قهرمانان بدون شک بزرگترین رقابت باشگاهی دنیا است و ما بازیکنان دیگری هم داریم که تجربه حضور در این تورنمنت را داشته اند. لیگ قهرمانان تمرکز بالا و استعداد زیاد می خواهد"

 

1553780

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " از میان بازیکنان ما که تجربه لیگ قهرمانان را دارند تیاگو سیلوا در فینال یک دوره از لیگ قهرمانان کاپیتان تیمش بوده و می‌تواند این تجربه را با بازیکنان ما به اشتراک بگذارد. حضور او در دو بازی ما مقابل تیمی با تجربه مثل اتلتیکو مادرید واقعاً مغتنم است".

 

 

دیدگاه‌ها