کد خبر : 1758120 | 06 خرداد 1400 ساعت 14:03 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

زیدان وارد باشگاه شد؛ تنها یک قدم تا استعفا

زین الدین زیدان در حال حاضر در باشگاه رئال مادرید حضور دارد تا استعفای خود را رسما اعلام کند.

زیدان وارد باشگاه شد؛ تنها یک قدم تا استعفا

به گزارش "ورزش سه"، فصل 21-2020 برای رئال مادرید و زیدان بدون جام تمام شد. رئال تا هفته های پایانی شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را داشت ولی در نهایت به توفیقی دست پیدا نکرد. رئال در لالیگا روز پایانی با وجود برد برابر ویارئال نتوانست مانع قهرمانی اتلتیکو شود و در لیگ قهرمانان نیز مغلوب چلسی در نیمه نهایی شد. کهکشانی ها در کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا نیز ناکام بودند.

 

 

1605953

 

 

انتقادات از زیدان در ماه ژانویه به اوج رسید و هم رسانه ها و هم افرادی از داخل باشگاه خواهان اخراج او بودند ولی زیزو از بازی با اوئسکا و نشست خبری خشمگینانه اش ورق را برگرداند و تیم او دیگر در لالیگا شکست نخورد و با بدشانسی قهرمانی را از دست داد.

همه آن هجمه ها و فشارها در نهایت زیدان را بر آن داشت تا برای دومین بار از مربیگری رئال استعفا کند. او دیروز این مساله را به اطلاع بازیکنان و برخی مسئولان باشگاه رسانده و ساعتی پیش وارد باشگاه شد تا رودررو با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه این مساله را مطرح کند. به زودی باید منتظر انتشار بیانیه باشگاه در مورد کناره گیری زیدان باشیم.

 

 

1604458

 

 

هنوز مشخص نیست در نهایت رئال چه کسی را جانشین مرد فرانسوی خواهد کرد؛ کسی که رئال را با تجربه 5 سال نشستن روی نیمکت(در دو مقطع) و کسب 13 جام ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها