کد خبر : 1508397 | 10 اسفند 1396 ساعت 09:39 | 88.2K بازدید | 0 دیدگاه

پست احساسی شفر قبل از دربی

وینفرد شفر در نوشته ی جذاب و احساسات برانگیز از دریافت هدیه ای کوچک، ولی با ارزش پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه" ، سرمربی استقلال در پستی که در اینستاگرام منتشر کرده، از هواداری که دستبند آبی رنگ به او داده گفته و آن را نشانه ای از شانس خود در دربی 86 قلمداد کرده است. شفر در این مطلب تاکید کرده از خارج می آید و جوان نیست؛ اما کنار هواداران کارهای بزرگی کرده و خواهد کرد.


متن کامل پست او در اینستاگرام به این شرح است :


شب پس از آخرین دربی، در راه کنفرانس خبری بودم که یک مرد جوان به سراغ من آمد. او به من گفت که استقلال زندگی اوست و بسیار خوشحال است که شاهد این بوده که تیم محبوبش، یک گام رو به آینده ای روشن برداشته است. او به من یک مچ‌بند آبی داد که در تصویر مشاهده می‌کنید. او به من گفت که این مچبند را حفظ کنم، زیرا برایم خوش شانسی می‌آورد و من را یاد جملات او می‌اندازد، اینکه هواداران استقلال دوست دارند تیمشان پیشرفت کند. هیچگاه این دستبند را در نیاوردم.


حالا شب قبل از دربی بعدی است. دیگر آن مرد جوان را ندیدم، بنابراین می‌خواهم از شما تشکر کنم. می‌خواهم از شما قدردانی به عمل آورم برای اعتمادی که به من دارید. می‌دانم برخی از شما به من شک داشتید. یک خارجی که خیلی هم جوان نیست، هدایت تیمتان را بر عهده بگیرد. فکر می‌کنم دستاوردمان تا به اینجا عالی بوده و این کار را با هم انجام داده ایم. استقلال نماینده فوتبال ایران شده است. آسیا درباره استقلال صحبت می‌کند، مردم از سرتاسر جهان به سبک بازی ما علاقه مند شده و درباره اش کنجکاوی می‌کنند.


هیچگاه آسان نبوده و آسان نیز نخواهد بود. خیلی کارها داریم که باید انجام شود، خیلی چیزها باید تغییر کند، باید پیشرفت کند. ولی در این رابطه، فردا صحبت خواهیم کرد. روز جمعه روی برنامه هایمان برای آینده حرف می‌زنیم؛ ولی فعلا تمرکزمان کاملا روی بازی با پرسپولیس است.


حرف من را باور کنید، در طول یک ماه اخیر خیلی خوشحال هستیم. خیلی از بازی ها را بدون هواداران برگزار کردیم؛ ولی فردا آنها را می‌بینیم. می‌دانیم که شما همیشه در کنار ما هستید؛ ولی فردا روز ویژه ای است. می‌خواهیم شما را سرگرم کنیم، می‌خواهیم فوتبالی زیبا به نمایش بگذاریم، می‌خواهیم شما با افتخار به تیمتان به خانه برگردید. از شما به خاطر اعتمادتان ممنونم و فردا شما را می‌بینم."

 

1286714

دیدگاه‌ها