کد خبر : 1556159 | 02 مهر 1397 ساعت 11:24 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش مرد مغضوب استقلال در استرادا

قربانی با دبل مرد محبوب اسلواک‌ها شد(عکس)

مهاجم فصل گذشته استقلال در کوچ به فوتبال اروپا پیراهن باشگاهی اسلوواک را برتن کرد به این امید که بتواند با درخشش در این تیم راهی باشگاه های بزرگ تر شود.

قربانی با دبل مرد محبوب اسلواک‌ها شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه بعد از انتقال غیرمنتظره به فوتبال اروپا علی قربانی با دبل مقابل تیم دوم رقابت های این فصل فوتونالیگ اسلوواکی به چهره ای محبوب نزد رسانه های این کشور همین طور طرفداران اسپارتاک ترناوا تبدیل شد گرچه دو گل او چندان پایان خوشی برای این تیم نداشت تا آنها با دست خالی به خانه بازگردند.

 

1339217


در MOL ARENA در شهر استرادا که با حضور نزدیک به 25 هزار طرفدار دوناجسکا جو فوق العاده ای رقم زده بود علی قربانی با پیراهن شماره 10 اسپارتاک ترناوا درخششی جالب توجه از خود داشت تا با دو گل دیدنی نشان از خریدی رویایی برای این تیم بدهد. سرمربی اسپارتاک با استراحت دادن به تعدادی از ستاره های اصلی خود بعد از بازی سنگین با اندرلخت بلژیک در لیگ اروپا باعث شد تا علی قربانی در اولین حضور 90 دقیقه دبل به یادماندنی اما تلخی از خود به ثبت برساند.


بعد از این درخشش ستاره ایرانی به مرد محبوب رسانه ها و دوربین های تلویزیونی اسلوواکی تبدیل شد تا جایی که تصاویر محاصره علی قربانی توسط این دوربین ها در صفحه اینستاگرام باشگاه اسپارتاک ترناوا بازخورد گسترده ای پیدا کرد. قربانی با اشاره به این که شکست تلخی را تجربه کرد در واکنش به گلزنی های خود در اولین بازی مدعی شد کار مهاجم گل زدن است و او باید به وظیفه اش عمل می کرد.

 

1339218


رادوسلاو لاتال سرمربی اهل جمهوری چک اسپارتاک ترناوابعد از بازی گفت:« "ما به سختی وارد بازی شدیم چون تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. حریف فرصت های زیادی در همان آغاز بازی داشت و با یک شوت به گل هم رسید اما پس از آن من یک تغییر را انجام دادم و توانستیم توپ را بهتر بچرخانیم. دو بار گلزنی کردیم که روی هوش بالای بازیکنی مثل علی قربانی به دست آمد، اما در ادامه در حالی که می توانستیم این برد را حفظ کنیم تصمیمات بدی اتخاذ کردیم و حریف در پایان ما را مجازات کرد».

 

دیدگاه‌ها